Inlägget är skrivet under kategorin ✓ A Savior In The Darkness © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Sneak peak - 38

 
’’Hayden.’’ vislade Tyler och försvann ut ur rummet för att sedan få mig att möta Hayden. Han tittade försiktigt på mig. Men lät inte känslorna gå emellan utan skar endast bort de breda banden av tejp som hållet mina händer fastbundna. 

’’Adresserna står på lapparna, det beror helt enkelt på vem du väljer.’’ han vände sig om för att gå, men jag hann stoppa honom kvickt.

’’Och om jag väljer båda?’’ mina ögon var fyllda med hopp. Jag hoppades få ett svar om att kunna rädda båda. Men jag visste precis vad hans svar skulle vara. Så att få höra honom säga det skulle bara vara en bekräftelse om att jag hade rätt.

’’Det går inte Noah.’’ sade han kyligt och fortsatte att gå. Jag sjönk ihop på marken och tog upp de två lapparna. På den ena stod det Justin och en lång adress undertill, medan på den andra stod det Dallas och adressen som ledde till honom. Jag visste att jag inte kunde sitta här och vela. Jag fick inte tappa tid, så jag fick helt enkelt följa mitt hjärta. Men vad händer om hjärtat är i tusenbitar? Vilken del ska man då följa?

 

Det kommer i morgon, i promise. Har bara en del läxor och skolsaker att göra klart nu då det knappt är en vecka kvar (skoldagar) tills jag slutar :D

Men håll tålamodet så kommer förbättring av uppdatering så fort sommarlovet börjar!


Kommentarer
Ebba säger:

Åhh längta tills det kommer ut 😏

KOMMENTAR SKRIVEN:

J&J säger:

Den här kommentaren är om både kapitel 37 & sneak peak:n
Du skriver som en gudinna, det spelar ingen roll om du lägger upp ett kapitel en gång i månaden eller en i veckan, jag kommer ändå att gå in på din blogg varje dag för att se om det är något nytt inlägg uppe. Du skriver så bra att jag dööörr!!! Jag började nästan att gråta. Hon kan inte välja mellan hennes bror och killen hon älskar! Alltså det är på något sätt så soligt fast än ingen dött än, men samtidigt så bra. Du är så underbar på att skriva och din blogg är en av dem bästa jag vet. Jag kan knappt vänta tills nästa kapitel!
Puss, älskar dig ♡♡♡

Svar: ❤du fick mig nyligen glad som tusan, tack sötaste du!❤
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback