Inlägget är skrivet under kategorin Talking to you guys © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Jag flyttar till Wattpad

Hej.
Wow.
Det var inte igår, direkt.
Vad jag saknat bloggen, på fullaste allvar. *snyft.*
Jag fattar inte hur folk fortfarande besöker bloggen.
Det är rätt otroligt. Jag är rörd :')
 
Men jag kom inte hit för att fylla bloggens - förmodligen sista - inlägg
med en massa känslor som flödar över allt och alla.
Nej.
Im here to say something else.
Det är så att jag har flyttat till Wattpad.
Yes, you heard right.
Det innebär att mitt skrivande fortsätter, men på sätt och vis
på en anna ''portal'', av någon sort.
 
Wattpard är ett väldigt stort nät där alla - vad man kan kalla - ''bloggar''
håller till, vilket gör det enklare för alla läsare då det till och med finns
en app till mobilen där man direkt kan läsa.
Det är toppen och super praktiskt tycker jag!
 
Jag har stora ideér som jag hoppas på att få dela med er och andra
läsare på Wattpad.
Jag kanske lägger upp fortsättningen på Tainted då jag aldrig avslutade den,
det låter la bra?
Jag hoppas det i alla fall.
Jag heter: @nazireecivo
Sedan kommer jag att fylla kontot med nya noveller.
Har redan börjat på en - dock privat en så länge.
Tänker skriva en bra bit på den innan jag publicerar de första delarna
då jag inte vill hamna i samma stress som jag gjorde här.
 
Det var i alla fall det jag ville säga. 
Och för er som undrar:
Jag kommer inte radera bloggen utan håller den öppen för folk att läsa 
alla noveller jag skrivit. Kanske händer att jag sätter lösenord, men för stunden är det öppet.

Och ja, detta är mer eller mindre ett sätt för mig att säga farväl till bloggen 
och alla läsare som följt mig under min resa.
 
Men hoppas ni fortsätter följa den på Wattpad,
så kanske vi ses där?
 
Med kärlek, Natalie
 

Kommentarer



- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback