Inlägget är skrivet under kategorin ✎ Tainted © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Okey, listen

Nu har det gått 2 veckor igen. Fortfarande inte kidnappad. Men denna gången är det inte skolan som förhindrar mitt skrivande. Det smärtar att säga, för jag vill inte säga det och det har jag inte velat göra under dessa två veckor. Men orden har suttit fast på tungspetsen och jag vet mycket väl att hur lite jag än vill att det ska stämma så är det bara ren sanning och en känsla som inte vill tappa fästet. Jag ber er att förstå och att lyssna noga...
Min skrivlust är borta. Det var precis som att någon bara blåste på mina fingrar, och alla uttryck och ord som fanns på fingerspetsarna försvann. Precis som snö. Ni vet. Snön lägger sig, lager på lager, tjockare och fastare och högre med snökullar där barn kan klättra. Men sen en dag börjar det regna. Och all den snön som lagrats i mängder försvinner med regnet och blir till plask. Nu är min skrivlust den smälta snön, plasken, och för de som upplevt snö så vet dom att det tar tid för snön att byggas upp till den dära tjocka snön som byggts lager på lager. Precis som de, så tar det tid för mig att återfå min snö. 

Jag har velat länge om detta inlägg, raderat det i hopp om att få lusten om skrivandet tillbaka, men jag förstår att det inte är så enkelt och att det inte går så snabbt. Jag vill ju ge er kvalité och någonting jag själv skulle vilja läsa och inte tvärt om. De flesta kanske redan nu förstår vart jag vill komma med detta inlägg. Gissade du på att jag snart skulle komma till de faktum att jag skulle ta en paus, så hade du alldeles rätt. För er andra som trodde att detta var slutet på Biebstoory. Ni hade en aning fel, men var inte alls långt ifrån mål. 

Längre än såhär tänker jag inte göra det. För allting blir bara så mycket svårare för mig. 

Jag vet att det låter som ett hejdå. Det kanske till och med känns så. Men det är långt ifrån hejdå. Jag har ju mer än halva novellen kvar av Tainted och tänker inte låta er lämnas med ingenting till svars. Så när jag kommer tillbaka - vilket jag inte riktigt vet när, men hoppas på snarast - så kommer jag ha färdiga kapitel bara att publicera i mängder.

Jag älskar er enormt mycket och tackar till er alla som har förståelse och tålamod. 
De som vill kan följa mig på Instagram: @biebstoory för att få uppdateringar om hur allting ligger till, även för de som vill veta när jag kommer tillbaka då jag främst nu framöver kommer uppdatera instan. Eller så kan ni skriva till mig på kik: naataaliie_ om ni bara vill prata eller har tråkigt :) 

Kommentarer
Ylva säger:

❤️

KOMMENTAR SKRIVEN:

Biebstory säger:

Ta din tid ❤️

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Biebstory.webblogg.se

Anonym säger:

Min söndag är förstörd:( din novell va min favorit och är fortfarande. Läser ganska många noveller och alla har typ slutat skriva och du var typ den enda som var kvar :( ta din tid så hoppas vi på att du får tillbaka skrivlusten snart ♥️

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Saknar ditt skrivande 😞

KOMMENTAR SKRIVEN:

Julia säger:

Hej!
Tänkte bara säga att våran blogg är igång igen! :3
Skulle vara jättesnällt utav dig att säga till dina fina läsare att vi är tillbaka :)
xx Julia & Sanna

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://themccanngang.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback