Inlägget är skrivet under kategorin Talking to you guys © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

This isn't a goodbye, or is it?

Hej alla fina läsare! Eller de som fortfarande är kvar.
 
Jag ska förklara hur det ligger till. Jag ska förklara allting, anledningar till varför det aldrig kom något mer eller varför jag aldrig ens hörde av mig. 
Jag har varit inne på bloggen jämt, jag har suttit vid datorn hundratals gånger och försökt pressa fram ett kapitel. Och när ingenting kommit så försökte jag skriva någonting i en stil med förlåt. Men jag visste mycket väl att ett förlåt varje gång kapitlet inte kommit i tid eller när jag bara försvunnit för några veckor, inte skulle räcka i en längre period. Så jag lät helt enkelt allting vara.
Jag är trött på att be om förlåtelse jämt då jag vet att ni tröttnar på mitt dåliga ansvar och den sämsta uppdateringen jag hade.
Ännu en anledning är att jag har större press på mig nu i 7an. Jag kräver mer av mig själv för att inte behöva komma till en period i 9an där allting bara kommer som en chock.
 
Jag vet inte riktigt hur jag ska förmulera mig. Men jag vill bara säga till er få som fortfarande är kvar och till alla andra som en gång läst...
Tacka för de snart två åren jag fick tillbringa här med er.
Tack för alla kommentarer ni gav och tack för erat stöd. För utan er så hade jag aldrig kommit så långt som jag gjorde.
 
Ni kommer inte höra av mig på ett långt tag.
Kanske det händer att jag kommer tillbaka.
Men i nuläget har jag ingen lust att fortsätta skriva på Tainted eller någon annan Justin-novell.
Dock skriver jag på en ''roman'' privat, och dock handlar den inte om Justin. Skulle det vara så att jag vill börja igen så kanske jag lägger ut den romanen som då är färdig skriven. Men som jag känner just nu så blir det inget mer för Biebstoory.
 
Jag kommer inte säga hej då. För jag vill inte att detta ska vara hej då.
Jag älskar er, Natalie

Kommentarer
Ylva säger:

❤️❤️❤️

KOMMENTAR SKRIVEN:

Felicia säger:

Vad kan man se kap 1 av DID 1: Devil in disguise?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Oline Florén säger:

<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Wilma säger:

❤️❤️❤️👌👌👌

KOMMENTAR SKRIVEN:

JBFF Sverige säger:

Hej! är ni intresserade att läsa de bästa fanficsen/novellerna om Justin på svenska? Kika in på vår blogg!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://jbff.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback