Inlägget är skrivet under kategorin ✎ Tainted © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

❏♡❐♡❑♡❒

Vad. Har. Hänt. 
Jag vet, jag undrar egentligen också det. Kidnappad? No. Inget internet? No. Glömt er? Defenitivt nooo. Utan värre. SKOLAN HAR BÖRJAT. Yes, buuuh, jag började i torsdags förra vecka medans alla började idag. Orättvist tycker jag och typ hela min skola. Thats life, i guess... Så ja. Det är väl den stora anledningen till att det inte kommit något under förra eller denna veckan. Har även varit upptagen med att förbereda mig inför skolan då jag börjat 7an. Det mesta är väldigt nytt och spännande, faktiskt lite roligt också! Men jag jobbar på kapitlet, och för att vara ärlig så har jag gjort det under en hel vecka nu. Det går segt, men hela tiden framsteg. Jag vet inte varför, eller hur långt tid jag egentligen behöver för att skriva klart det. Men jag sätter pressen på mig nu och lovar er kapitel 23 imorgon. Låter det bra, för att inte ha uppdaterat på en vecka? I hope so, även fast det egentligen suger. Ugh, förlåt. Ska försöka gottgöra er ♡ love u 


Kommentarer
Anonym säger:

Ta din tid❤️ men skulle vara kul med ett extra långt kapitel med lite Abigail och Justin romans 😏

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Ja ta din tid ochq

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Ja ta din tid, vi förstår och jag började 9:an så de suger mer:( men kan du inte göra ifal du hinner då på fredag eller lördag en kapitel bomb med 3 kapitel, typ 1 kapitel kl.12, 1 kl. 15 och ett kl.18 eller 21 det skulle vara jävligt kul

KOMMENTAR SKRIVEN:

Marran säger:

Är så spännande!!!!!!!!! Längtar<3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Foreverbiebs säger:

Jag älskar din inledning på det hela "kidnappad? No. Ingen internet? No. Glömt er? Defenitivt nooo. Utan värre. SKOLAN HAR BÖRJAT." Jag skattade så att jag fick ont i magen. Jag vet faktiskt inte varför jag tyckte det var så roligt. Wierd humor du vet.. xD

Svar: Hahahah så skön du är gumman 😂😍
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://foreverbiebs.blogg.se

Victoria säger:

Jag börjar också sjuan! Fast på torsdag. :)

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback