Inlägget är skrivet under kategorin ✎ Tainted © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

I miss you to much

Alltså ni anar inte hur mycket jag saknar er och bloggen. För att vara helt ärlig så har jag varit inne på bloggen exakt varje dag, kollat igenom gamla kommentarer och statistiken som endast sjunker. Dock är jag förvånad och glad över att det finna en massa som faktiskt fortfarande är inne och kollar varje dag. Och bara det får mig att bli hur glad som helst! 
Skolan har självklart inte blivit lugnare, vilket ni nog förstår, men lusten att skriva har börjat smyga sig på igen och även fast jag vet att jag inte egentligen har tid så har jag börjat skriva litegrann ;) jag hoppas det är en början på en ny start för bloggen. Att ta tag i det igen och försöka så gott jag kan. Och med detta säger jag att jag snarast, nån gång nästa vecka, kommer börja skriva igen. 

Jag kan ju helt ärligt inte stå ut att leva utan er ❤️


Kommentarer
Anonym säger:

YEEEES DU ÄR GRYYYYYYYM

KOMMENTAR SKRIVEN:

Moa säger:

Jeyyyy💟💗💜💛💚

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Yaaaaassss har saknat dig som ett syk du är best❤️❤️❤️😊😊😍😍👌👌👌👌

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Yaaaaassss har saknat dig som ett syk du är best❤️❤️❤️😊😊😍😍👌👌👌👌

KOMMENTAR SKRIVEN:

Melinda säger:

Jaaaaaaaaaaaa, du e snart tbx 😊👍👌❤ Har saknat dig å din underbara novell sjukt mk!!! ❤❤❤

KOMMENTAR SKRIVEN:

Jen säger:

Yees! ❤️❤️

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Jennifereleonora.devote.se

Eva säger:

Jaaaaa äntligen!!!!!❤️👍😊

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

YYYEEEESS äntligen så roligt det ska bli1

KOMMENTAR SKRIVEN:

Fanny säger:

Jaaaaa heja diiig!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ylva säger:

JAAA😻😻😻

KOMMENTAR SKRIVEN:

Jen säger:

Jag vill inte att du ska tvinga dig fram kapitel här på bloggen men när ska du börja skriva igen... Det va ett tag sen. Saknar novellen och ditt skrivande. Jag förstår om du har tröttnat för det händer mig varje gång tillslut. Kram! ❤️

KOMMENTAR SKRIVEN:

Bieblicious säger:

Jag hoppas verkligen att det någon gång kommer att komma fler kapitel :I <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://bieblicious.blogg.se

Anonym säger:

:( ???

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Snälla skriv mer!!! Känner mig tom utan att ha något att läsa av dig!

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback