Inlägget är skrivet under kategorin Länkbyten © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Bieb.blogg.se

(klicka på bilden för att komma till Julias blogg)
 
Jag hatar mitt liv. Allt jag sett och allt jag gjort. Pappa för att han tog livet av sig, mamma för att hon gav upp. Mig själv för att jag inte kan hjälpa min syster. Jag hatar att gråta och jag hatar att skratta. Att klä av mig för att tjäna pengar. Att inte tjäna några pengar alls. Jag hatar allt jag har framför mig och allt i mitt minne. Det är vansinne.
Jag känner mig så stark men jag känner mig så skör, och mina bästa drömmar är drömmarna jag dör.
Det är svårt att berätta men svårt att hålla inne. Jag springer runt i cirklar, det är vansinne.
 
 
 
Tycker att ALLA ska in och läsa Julias underbara blogg. Nu ska hon börja på en alldeles ny novell vid namn Madness som ska bli fantastisk att läsa! Tvivlar dock på att det inte finns någon som inte har läst hennes blogg ;)
Men om du inte har det, kan jag lova att du missat något stort för hon är både en så underbar person och en helt övernaturligtbra författare!
Rekommenderar hennes blogg meeeeegastort!^^

Kommentarer
Julia säger:

Men ååååh hur fint skrivet var inte det här då? Tack så jättemycket!

Svar: ❤️
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://bieb.blogg.se/




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback