Inlägget är skrivet under kategorin Talking to you guys © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Schedule for 2 weeks

Kapitel 6 ligger två inlägg under! 
 
Här har ni ett litet schema för de två kommande veckorna. Tyvärr så blir uppdateringen inte lika bra som vanligt och anledningen till att denna veckan inte blivit lika bra som normalt heller är för att kunna få så många kapitel under dessa två veckor. Här har ni både datum och tid:
 
Kapitel 7 = Tisdag 24/6 kl: 12:00
 
Kapitel 8 = Fredag 27/6 kl: 12:00
 
Kapitel 9 = Måndag 30/6 kl: 12:00
 
Kapitel 10 = Torsdag 3/7 kl: 12:00
 
 
Jag kommer som sagt ha med mig min Mac ner till Kroatien så har jag tid över så kommer jag att skriva och är det så att jag hinner skriva ett helt kapitel så kommer jag slänga in det i schemat över. Annars är det som det är just nu :)
Älskar er!

Kommentarer



- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback