Inlägget är skrivet under kategorin ✎ Tainted © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

So sorry

JAG ÄR SÅ LEDSEN.
Förlåt. Jag försvann bara och talade inte riktigt om för er vad som pågick. Och nej, jag har inte slutat skriva. Jag är faktiskt i Stockholm just nu. Sedan mestadels i Uppsala. Och just denna helg (fredag till måndag) så har jag inte riktigt kunnat skriva någonting alls då jag träffat kusiner jag inte träffat på åratal. Men även fast det är så så har jag inte rätt att göra som jag gjorde. Förlåt igen, hoppas ni inte är allt för arga. Dock är jag glad och lättad att alla underbara läsare stannat trots min dåliga uppdatering. 

Jag har faktiskt med mig min Mac så, jag ska sätta mig ner i kväll - trots alla omständigheter - och skriva. Får se hur långt jag kommer och om jag kanske kan publicera det redan i kväll.

Detta ska inte upprepas, jag ska bättra mig med att meddela er om saker och ting då nästan allt jag göra i mitt liv påverkar bloggen. Tack för att ni stannar och har tålamod med mig och uppdateringen. 

Älskar er, oändligt.

Kommentarer
Anonym säger:

Det är lungt babe! vi förstår...det är ju sommar!!!❤️

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback