Inlägget är skrivet under kategorin ✓ A Savior In The Darkness © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

26 - Long time ago

Medan jag kysste henne, och medan hon tog kontrollen och kysste mig över mina käkben, kunde jag inte låta bli att inbilla mig Noahs mjuka läppar sträva emot mina käkben. Precis som hon tidigare denna natt gjort. Fuck, Justin. Glöm henne nu. Försökte jag intala mig. Men vad jag än gjorde, såg jag bara Noah framför mig. Det kändes så fel, när jag visste att det inte var hon, för ingen av Aubreys kyssar kunde klå Noahs. Inga utav Aubreys beröringar kunde klå Noahs beröringar. Ingenting kunde klå vad Noah kunde få mig att känna. Ingen har någonsin fått mig att känna mig så hel som när hon kysste mig. Ingen.

 

Jag spände käkarna, bet ihop för att åtminstone försöka att njuta. Men ingenting hände. All min lust var borta, bortblåst, försvunnen. Hon kysste mig vid min v-linje. Jag morrade till och ställde mig kvickt upp. Hon kollade chockat upp på mig som snabbt drog på mig min - nyligen avdragna - t-shirt på mig igen.

’’Vad är fel Justin?’’ Frågade hon skärrat och trippade snabbt fram till mig med sina oroliga ögon. Hon förstod inte, inte ett dugg, och trodde att hon gjort någonting fel. Faktiskt… Så gjorde hon allt fel. För ingen del av henne var som Noah, just därför var hon bara ett stort fel.

’’Du.’’ Morrade jag och drämde igen dörren vid hennes ansikte.

 

Jag hade inte hjärta att fortsätta, egentligen för min egna skull då jag ville njuta när jag gick igenom den prossesen, vilket jag inte skulle gjort om jag stannade kvar med Aubrey. Återigen så stack jag. Och inte hade jag någonstans att sova den natten. Jag orkade inte åka till min bröder som säkert skulle ta emot mig med öppna armar. Jag hade ork för några frågor, för någonting alls. Så jag sov den natten i min bil. Min stela, väldigt obekväma, bil.

’’Baby…’’ Viskade jag i sängen och väntade på hennes reaktion vid mitt ordval. Hon hade gått raka vägen till sovrummet när jag öppnat ytterdörren. Då förstod jag att det var någonting som var väldigt fel. Men omsagt, tjejer… Ibland är det bara någon ynklig liten sak som kan förstöra en hel dag för dom, som får killar att undra var ren oro, men sedan får reda på vad det handlade om och nästan ångrade att det gått oroliga en hel dag för den ynkliga saken. Är det inte det ena, är det de andra. Är det inte mensen är det killen, om det inte är det är det skolan, eller bästa vännen som gjort något fel. Alltid ska det vara någonting fel, någonting som får tjejen upprörd. Men som alla killar brukar göra vid den situationen, så gick jag efter henne. Steg in i rummet och skymtade hennes slöa - men vältränade och slanka - kropp ligga inlindad i bådas tjocka täcken. Jag hade lett för mig själv, tanken att hon kramat mig som hon kramade en av täckena fick mig varm. Jag har blivit så mesig på senaste tid. Så… Känslig.

’’Babe, Noah, hjärtat.’’ Jag använde flera tilltalsnamn som jag viskade strax vid hennes öra. Det skulle säkert bli ett helt projekt att bara få henne att prata, sedan skulle jag få henne att berätta.

’’Jag är trött, låt mig vara.’’ Muttrade hon irriterat. ’’Du får sova, när du berättat vad som hänt.’’ Det var tyst en lång stund. Vilket det säkert skulle vara en mycket längre tid också.

’’Är det jag? Är det pågrund av vad som hände igår? Hu? Ska vi prata om det?’’

’’Det finns inget att prata om.’’

’’Mitt beteende var inte det bästa, min tålamod är aldrig bra nog. Jag kan inte kontrollera mig, eller behärska mig när du är i närheten.’’

’’Och.’’ Hon drog bort täcket från sitt ansikte och låg plötsligt så väldigt nära mitt. ’’Det är ett problem.’’

’’Det verkar inte så, för du behärskar dig rätt bra nu ser jag.’’

’’Du ska bara veta hur mycket jag måste kämpa från att inte hoppa på dig nu.’’ Jag flinade mjukt. Hon log, gömde halva sitt ansikte i sina händer och borrade sig in i min famn.

’’Så… Du vill inte prata?’’ Frågade jag för att vara säker. Hon blickade upp mot mig och skakade på huvudet.

Ett vitt linne satt tight om min byst medan den svarta skinnjackan satte någorlunda löst över mina bruna axlar. Ett par slimmade svarta jeans satt som en smack om rumpan medan mitt hår var uppsatt i en hög tofs. Jag drog mina svarta solbrillor på näsryggen innan jag steg ut ur bilen med Justin som snabbt slöt upp vid min sida. Massvis av folk slöt sedan upp vid vår sida, påväg åt samma håll som oss, påväg mot fotbollsmatchen precis som alla andra här. Justin grep tag om min hand innan han lät våra fingrar flätas ihop. Jag tittade ner på våra sammankopplade händer, sedan upp på honom och log nervöst. Jag är fortfarande osäker. Osäker över oss. Mig och Justin. Inte medveten om vad vi är. Om det är mer än vänner. Eller fortfarande bara vänner. Eller kanske över kompiströskeln? Vad det än är… Så hade det gått över vad som avspeglar vänskap. Han log stolt och placerade sina - exakt likadana som mina - svarta brillor på näsan innan han lät blicken vila framför sig. Jag förstod inte varför jag föreslog att gå på matchen när det var min bror som nyligen slagit - vad han nu är för mig - Justin precis framför mig. Framför mina ögon. Pågrund av någonting som inte ens hänt. Och pågrund av min stora mun som bara borde hålla käften.

’’Säker på att du vill?’’ Hade Justin frågat när idéen slagit mig.

’’Han är trots allt min bror.’’ Svarade jag då. Men nu, trots mitt svar, så ville jag ta tillbaka det jag sagt. Hela hans lag skulle vara där, och vem vet. Han kanske redan hade berättat för alla dom om incidenten mellan mig och Justin. Eller, så hade den snälla brodern dykt upp inom honom, och varken eller skulle avslöjas. 

’’Jäklar, vad många människor.’’ Flämtade Justin. ’’Det är en känd cup, så det förvånar mig inte när det kommer så många människor för att titta.’’ En av anledningarna till att jag kom. Vi slog oss ned på en av läktarna, närmst fotbollsplanen med bäst utsikt.

’’Noah!’’ Sa en ljus röst. Jag slängde hastigt med huvudet. ’’Phenelopy.’’ Jag blev indragen i en kram så fort jag fått mig en titt på personen som ropat mitt namn - vilket var hon själv.

’’Vad gör du här?’’ Hon log, sedan skrattade hon. ’’Dum fråga. Vem är du här med?’’ Sa hon istället. Jag tog ett steg åt sidan, vilket fick hennes ögon att mötas Justin. Hennes leende minskades en gnutta, jag tror inte Justin såg det, men för mig var det tydligt stort.

’’Justin.’’ Sa jag med ett nervöst skratt. 

’’Hej.’’ Hälsade han med sitt sneda, charmiga leende. Hon harklade sig. ’’Så… Har du sätt Dallas ännu?’’ Hon ignorerade Justins - faktiskt - artiga hälsning. Jag blev lätt sur, men tänkte inte göra det till en stor grej.

’’Inte än, och hoppas inte heller få göra det.’’

’’Någonting på gång?’’

’’Lång historia.’’

’’Bråk?’’

’’Kind of.’’ Ryckte jag på axlarna. Hon rullade in sina läppar, slickade sig löst om sin underläpp och log ännu en gång.

’’Men vi ses senare, Noah.’’ Hon mötte min blick med glädje, tills hon sedan sneglade mot Justin som tyst stod vid min sida. 

’’Justin,’’ Andades hon med en darrande röst och försvann kvickt. Jag skakade på huvudet och sjönk ner på bänken med Justin bredvid mig.

’’Hon hatar mig.’’ Hostade Justin. ’’Verkligen inte.’’ Ljög jag. ’’Fucking lögn.’’ 

’’Hon ogillar bara dina rykten.’’

’’Och vilka är det?’’

’’Du vet dina rykten.’’

’’Tror du verkligen på dom?’’

’’Jag har inget annat att jämföra med.’’ Han himlade med ögonen. ’’Jag ska köpa dricka i kiosken, vill du ha något?’’ Sa jag snabbt för att ta mig därifrån.

’’Nope.’’ Svarade han nonchalant. Jag struntade i hans attityd och flög upp på benen innan jag trippade ner för den långa trä trappan. Smidigt rundade jag läktaren men tvärstoppade fort. 

’’Cassandra!’’ Sa en lågmäld röst. ’’Jag har inte tid för detta, Charlie!’’ Tjöt min mor högljutt. 

’’Du måste lyssna på mig!’’ Sa mannen som snabbt slängde med blicken åt mitt håll.

Pappa?


Vissa - många - har nog glömt det, men Noahs pappa har sedan flera år tillbaka övergett dem, men nu återvänt, what? Why? ;) 

Kommentera nu bättre än 10, det klarar ni lätt, I know that!

 

Q: När fyller mina fina läsare år?

A: Vääldigt snart, 22 April ^^


Kommentarer
Ylva säger:

Hennes pappa? 😯 spännande🅰🅰

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Omg shit as bra

KOMMENTAR SKRIVEN:

ebba säger:

Spännande!!!
Svar: 9 juli

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sanna säger:

OMG VA BRAAAA!! Älskar när Justin är så gullig och mysig!! Men ommmggg, hade helt glömt att pappan hade stuckit, haha. Kommer knappt ihåg något om hennes familj to be honest, men åååh va spännandeeee det blir nu!!!! Längtar så himla mycket, som alltid, till nästaaaa!!! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Rebecca säger:

OMG! Älskar det!!!!
Svar: 17 April :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Michelle säger:

Jag älskar det :)


Jag fyller år 16 oktober

KOMMENTAR SKRIVEN:

amanda säger:

Flummigt kapitel i början, förstod inte riktigt vad du "pratade" om. Men det blev bättre sen och han var gullig mot henne. Sjukt att hennes pappa är tillbaka och bra att du skrev det under kapitlet för det hade jag glömt :P

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://liindstrand.blogg.se

Oline säger:

Åh herregud, Justin och hon är ju bara för gulliga ju.
Svar: 11 Juli

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emma säger:

åhh så bra!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Sjukt bra!! Jag fyller idaaaag! 😄 5april (:

Svar: Åh! Grattis gumman!
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Amanda säger:

Så sjukt duktig du är!! Älskar allt men din blogg liksom. Du är en talang!
Sv: 6 september

KOMMENTAR SKRIVEN:

Hilda säger:

Sjuuuuukt braaaaaaa!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Camilla säger:

Shit vad allt ska vara så perfekt då... :D svar:11 Oktober

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

srsly jag är helt besatt av denna novell!!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://storytimess.blogg.se

Anonym säger:

November :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

åhh jätte bra!! :))
svar: fyller år den 26 maj :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://storiesaboutjustinb.blogg.se

Stella säger:

Omg! Älskar det!! :))

4 Augusti

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Så fucking underbart bra!! Love it!

Svar: Väldigt snart, på onsdag ;)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Hej!
Jag har en fråga.
Vilken sida använder du för att få fram klipp från filmer? :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://mybieberstoriees.blogg.se

Anonym säger:

Åh shit va bra du e, bääst!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emma säger:

För jävla bra. Hatar dig så mycket ibland, nej, jag driver, du är underbar gumman, så talangfull ❤️

Svar: Hatar dig med babe 😂😂❤️ du är underbarare, talangfullare, så mycket bättre 😘
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Smilingbieber.blogg.se

Anonym säger:

Haha min bästavän fyller 22 april med mem ja fyller 20 september

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Gryyyymt!! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Gryyyymt!! :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Louise säger:

åh så grymt bra! jag fyller år 19 april :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://vitmossa.blogg.se

Becca säger:

Ååååh boo, så himla bra att jag dör. Tja, inte fysikts, men psykiskt. Perfektion all the way. Lycka är att läsa dina underbara kapitel. Blir typ ASKJDBFYUJKL när jag läser och får fjärilar i magen.

Noahs pappa? Oooooh, så spännande. Du lyckas alltid fånga läsaren på sängen efter varje kapitel typ. Det är en av de anledningarna jag läser dina kapitel, och även för att du helt enkelt skriver som en jävla gudinna och för att handlingen är så perfekt och felfri.

Är så jävla efter med den här novellen att det knappt är sant men ska försöka komma ikapp nu, hihi. Kramisar på dig

Svar: Men ååh, sinnessjukt hur underbar du är Becca! Lycka är att få kommentarer som dina, blir typ AFSHSKD och får fjärilar i magen!

Gudinna? Perfekt? Felfri? Absolut inte!

Stor fet kram till dig bästa Becca!❤️😍
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Bieberheaven.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback