Inlägget är skrivet under kategorin © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

The chapter is in progress ♥

Jepp! Jag håller på med 30. Men tyvärr så kommer de säkert inte ut ikväll. Utan det blir imorgon. Uppdateringen har verkligen sugit denna veckan. Jag lovar att nästa vecka kommer uppdateringen vara på topp! Alltså kommer jag uppdatera som vanligt. Håll ut en dag till bara. Btw, tack för alla kommentarer! Jag blir sååååå glad! Ni gör verkligen min dag genom att kommentera. Era ideer är också toppen! Vissa vill att Elijah ska berätta för Justin. Andra vill att när Noel ska berätta för Justin har Elijah redan berättat. Jag har en plan om hur storien ska vara. Och om 'det' händer nu kommer Novellen vara över inom några kapitel. Vilket jag inte vill. Och hoppas ni heller inte vill det. Så jag håller mig till min lilla plan om det är okej? Era ideer kommer givetvis med. Det lovar jag. Men lite längre fram i novellen.
Jag får en massa fina kommentarer om hur bra Novellen är osv. Jag får även en massa beröm. Jag känner att ni är värda en massa beröm ni också! För att ni läser min novell. Ni är världens bästa läsare ;)♥ Love you!♥

Kommentarer
Anonym säger:

Kommer nästa ut idag

Svar: Jepp! Faktiskt om några ynka minuter ;)♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback