Inlägget är skrivet under kategorin © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

#Sneak Peak 24. Revenge

''Sean. Jag är en sådan person som håller det jag säger. Jag bryter inga löften. Och jag är inte bara en vanlig tjej som tror hon är något. För jag vet att jag är mer en så. Underskatta inte mig, Sean.'' Varnade jag honom allvarligt. 
''Så du är här för Cece.'' Ett brett sliskigt flin spred sig på hans läppar.
''Du vet... Jag var hos henne innan. Hon såg väldigt rädd ut. Och kunde inte alls säga emot. Då såg jag chansen att utnyttja henne...''  Jag kände hur ilskan bubblade inom mig. 
''Jag varnar dig. Sluta.'' Sa jag i en lugn ton och spände blicken i honom. Ett hest skratt lämnade hans strupe.
''Kvällen då du stack från festen. Jag säger bara... Stackars Cece...'' Flinade han. Fan. Nu räcker det....
 
24 kommer ikväll! Sorry, hade inte tid att skriva igår. Var hos min kusin typ halva dagen och sedan grillade jag och min familj. Jag hade bara inte tillfälle att skriva då. Men nu när det typ är dåligt väder får jag inga skuldkänslor att jag sitter inomhus och skriver. Haha. Men som sakt. Det kommer ut ikväll. Love you!♥

Kommentarer
manda säger:

Herregud, jag kan inte vänta tills ikväll!!jag hoppas att hon slår honom gul och blå! haha :D lägntar såå! <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://biebzznovell.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback