Inlägget är skrivet under kategorin ✓ DID 1: Devil In Disguise © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Chapter 38. Destroyed

 
Jag började gå fram och tillbaks framför gänget med nervösa andetag.
''Bieber, ta det lugnt.'' Bad Zack. Jag stannade plötsligt och tittade med en tom blick på honom.
''Hur fan ska jag ta det lugnt!? Hu? Jag har dödat hälften av hennes fucking familj!'' Tjöt jag panik slaget.
''Ey! Nu tar du det lugnt!'' Sa Stefan hastigt. Jag drog min händer hårt genom mitt hår och slog mig sakta ner på en utav fotöljerna.
''Hur ska jag säga det till henne? Hur ska jag liksom berätta att jag dödade hennes mamma och syster!?'' Jag hade panik. Jag visste inte vad jag skulle göra. Eller hur jag ens skulle hantera denna sitouationen. Hon hade nyligen krossat mig. Genom att berätta att hon ljuget om för mig, om typ allt. Och nu... Nu kan jag inte vara arg på henne. Inte efter vad jag gjort som kommer få henne ännu mer förkrossad än vad hon redan var när hon stack härifrån. Allting är så fucked up! Dem tittade fundersamt på mig.
''Gör det inte.'' Gav Taylor som förslag. Jag blängde irriterat på honom. ''Så som hon gjorde för mig. Jo, så bra gick det då jag fick reda på det via Elijah. Fan heller!'' Tjöt jag.
''Men säg vad vi ska göra då!'' Röt Damon som nu blivit pissed of av mitt beteende.
''Håll er utanför bara!'' Röt jag och rusade därifrån, mot hallen och vidare ut då jag redan hade på mig skor. Jag gick med tunga steg mot bilen som jag sedan steg in i och körde därifrån. Med hjärtat i halsen då jag fortfarande oroade mig över hur hon skulle reagera. Nu hade vi bytt roll. Båda skulle få reda på saker som får en att bryta ihop. Vilket jag nästan gjorde här i bilen. Gråt inte. Gråt inte. Gråt inte. Justin. För fan. Du är kriminell. Du är en bad boy. Du ska fan inte gråta. Intalade jag mig själv. Jag snyftade till och parkerade vid en skog. Jag steg snabbt ur bilen och började gå mot en bro som jag kunde skymta några meter bort. Vid broens räcke kunde jag se någon stå och luta sig över kanten. Jag tog ett djupt andetag och styrde stegen dit.
 
                                       
 
 Jag snyftade till och tårkade bort en tår som slank ner för min kalla kind. Jag slängde ciggen i sjön som slingrade sig ner för en backe och vidare. Jag började ta mig samman nu. Jag kan väl inte vara arg på honom. Eller? Det var han som blev sårad. Inte jag. Jag berättade och han hamnade i chock medans jag sedan bröt ihop. Jag kan inte sura över det. När det i själva värket var mitt fel till att vi började bråka. Och mitt fel till att jag ljög. Allt är antagligen mitt fel. Kanske till och med mamma och Maddies död? Jag kände mig skyldig till allting just nu. 
''Noel?'' Sa en mjuk röst. Jag vände mig hastigt åt broens början och kunde skymta Justin stå där.
''Jag... Förlåt...'' Snyftade jag och sprang mot honom och kastade mig i hans famn. ''Jag förkänar inte dig. Jag vet. Men jag står inte ut att vara osams med dig. Jag kan inte vara arg på dig när det är mitt fel. Förlåt...'' Viskade jag snyftandes. Han kramade om mig men backade sedan undan. Han tittade ner i marken och suckade.
''Sluta. Du förkänar inte mig. Du förkänar någon bättre än så. Någon du kan lita på, någon du inte känner dig otrygg med och någon som inte... Som inte är som jag.'' Sa han sorgset och tittade mig sedan in i ögonen med sin intensiva, sorgsna blick. Jag skakade på huvudet och tog ett steg närme honom, och han backade. Jag förstod inte varför han var så tillbaka drage plötsligt. Jag som trodde han skulle börja skrika på mig igen eller be mig att aldrig komma tillbaks. Men han var mer... Mer krossad än vad jag kände mig.
''Justin... Snälla jag-''
''Du borde inte träffa mig mer. Okej.'' Sa han suckandes och vände sig om. Jag tittade förvirrat på honom  sprang efter honom.
''Justin!'' Ropade jag. ''Jag vill inte lämna dig.'' Sa jag och kände tårarna brännas bakom ögonlocken.
''Noel, jag är inte bra för dig.'' Sa han när han vänt sig om vid bilen. ''Sen när bryr du dig om det?! Berätta varför du är så jävla konstig!'' Tjöt jag. Han suckade.
''Du kommer hata mig. Lita på mig när jag säger det.'' Han såg besviken ut. Ledsen, förstörd och krossad ut på samma gång. Jag skakade bara på huvudet.
''Jag skulle aldrig hata dig.'' Sa jag övertygat. Han maserade min tinning.
''Jag placerade bomben.'' Sa han efter en stund av tystnad. Jag tittade förvirrat på honom. Placerat bom- Mina ögon smalnade och jag svalde hårt. Jag kunde inte tro mina öron. 
''Du... Du skojar va?'' Sa jag osäkert.
                  
Han tittade allvarlig på mig och vände sedan sin blick ner i marken. Jag skakade snabbt på huvudet. Tårarna började rinna ner för mina kinder och plötsligt började hela min kropp att skaka. Jag satte mina händer för munnen chockat och dämpade gråtandet. Han... Han placerade bomben. Han dödade min mamma... Och min syster. Hur fan kunde han!?
''Hur kunde du!!?'' Skrek jag förkrossat medan tårarna forsade ner för kinderna. 
''Jag visste inte! Okej!'' Försvarade han sig. ''Hur har du hjärta att döda någon över huvudtaget!?'' Tjöt jag och satte mina händer för magen som kändes som en stor klump. Den drog ihop sig och värkte som om den skulle explodera när som helst.
''Noel! Jag mår fucking piss! Jag är inte okej med det! Jag hatar att ens tänka tillbaks då jag bestämde att göra det! Fattar du det!?'' Röt han tårögd. Jag fortsatte gråta och kunde inte sluta. Tanken av att killen jag gillade, nej, älskade, hade dödat halva min familj. Det fick inte vara sant. Det går inte att beskriva hur jävla dåligt allting är nu. Hur dåligt allting känns. 
''Gå...'' Sa jag gråtandes. Jag ville inte se honom. Jag ville inte veta av honom just nu. ''Snälla Noel. Jag ber dig inte att förlåta mig. Men åtminstonde förstå hur jävla dåligt jag mår över det. Hur fucking ledsen jag är.'' Sa han och tog några steg närmre mig. Men denna gången var det jag som backade. 
''Gå härifrån Justin!'' Tjöt jag. Han stirrade ner i marken ett långt tag och fällde en tår som han sedan torkade bort. 
''Lämna mig ifred... Snälla...'' Bad jag snyftandes och försökte putta bort honom till bilen som stod någon meter ifrån. Men han kämpade emot och omfamnade mig istället.
''Släpp mig!'' Grät jag och försökte ta mig loss hans grepp.
''Shy...'' Sa han med en lugn röst och höll hårt om mig. Jag grät och försökte med allt för att komma ur hans grepp. Det borde jag kunna. Jag är liksom en agent. Men denna gången. Hade jag så mycket i tankarna vilket fick mig helt hjälplös. Så jag gav upp och lät honom krama mig. Men jag vägrade att krama honom tillbaks.
''Allting kommer bli bra.'' Försökte han. Jag grät mot hans t-shirt och vände mig om då han släppte mig. Och det kommer från honom? Killen som dödade min mamma och syster...

 Typ ett ganska - kort - tråkigt kapitel... Eller vad säger ni? :)♥
 

Kommentarer
Emelie säger:

Kort, men jätte bra! :)
MER :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Mer snälla

KOMMENTAR SKRIVEN:

Klara säger:

Du skriver som en gud!? blir så himla glad varje gång det kommer upp ett nytt kapitel och du är så himla bra på att uppdatera! Men snääääälla fortsätt med novellen JAG DÖR så bra du skriver och just att han inte är känd är så awesome!? ÄLSKAR DIG för att du skriver detta :')
KRAM

Svar: Awe! Gud vad glad jag blir! Tack sötnos!♥ Haha, som jag sagt typ flera gånger innan så kommer den så småningom ta slut... Men jag kommer självklart börja på en ny!♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

AWESOME!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ebba säger:

Och nu kommer hon vara arg på honom forever -.-

KOMMENTAR SKRIVEN:

Adina säger:

Bääst

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celebnovell säger:

OMG älskar detta. Blir så överlycklig varje gång en kapitel är ute. Kapitlet må vara kort men absolut allt annat än negativa saker. ;)

Svar: Awe, gulligt! :')♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se

Maria :* säger:

GUD!! Du skriver som en ängel!! Jag kan verkligen inte fatta hur man kan skriva så som du skriver? Du är HELT fantastiskt och JÄTTE DUKTIG på att skriva! Det är helt fantastiskt att du har skrivit till kapitel 38.Älskar verkligen novellen,den nya novellen kommer verkligen vara lika bra som den eller bättre (om det nu är möjligt) <3

Svar: Gash! Tack så hemskt mycket hjärtat!♥ Fatta hur glaaaad jag blir! Får en skriv kick right nu!♥ Awe, vi får väl hoppas på det♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

amanda säger:

OMG!! asså hur lyckas du? Du får mig alltid att släppa några tårar och tro mig..jag är ingen som gråter ofta ;)<3

Men herregud vad händer nu?? kan knappt vänta!! ❤❤❤

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://biebzznovell.blogg.se

Anonym säger:

Shit vad bra! Seriöst novellen får inte vara slut snart!? Hello klarar mig inte utan :o
Du sa att du snart hade slut på idér, ta en paus en stund och fortsatt på denna novellen fast part 2 om du kan eller nåt, let me tell you , jag är besatt av denna novell :p <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

En liten fråga hihi, du sa att Summer och hennes syster var liten när hennes mamma och syster dog. Och om Justin går i samma skola som summer borde han ju var vid hennes ålder typ, såå hur kan han ha lagt bomb när han var liten och var inte han typ känd då? Blev Förvirrad lite men annars älskar jag din blogg

KOMMENTAR SKRIVEN:

biebersfru säger:

vafan?? ustin dödade madie och hennes mamma ?? meeeeeeeeeeeeeeeeer

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justinnovell.devote.se

Anonym säger:

SHIT!! GALET BRA! NÄSTAN OLAGLIGT BRA ;)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justgettingstarted.blogg.se

Anonym säger:

OÖAGLIGT BRA

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym chey ♥ säger:

Aww... blir tårögd de hatar varandra samtidigt som de älskar varandra ♥

om denna tar slut ska du skriva en ny c:

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://julietteponypie.blogg.se/

Michelle säger:

Jag älskar kapitlet även om det är sorgligt

KOMMENTAR SKRIVEN:

jennifer säger:

hej skulle du inte kunna göra ett instagram konto och lägga ut där när kapitlen kommer ut?!!

Svar: Haha, jag har redan ett! :)♥ biebstoorysekram!♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Bella säger:

så bra!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

VAAAA? detta kapitel tråkigt absolut inte, ah jag bara älskade den som alla andra kapitel du skrivit <3

Svar: tack sötnos!♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Julia säger:

Asbra hittade denna novell idag, och läst klart alla kapitel idag. Det är rätt sjukt men fan va bra den är 😃😃😃😃😃😃😃😃

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Grym! snälla du får inte sluta på den häääääääär! den är sjukt bra! Längtar till nästa! :D Ciaaoo!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Lovisa säger:

Inte för att vara taskig men ''förkäna'' stavas förtjäna :)

PS. Mer! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Cindy säger:

Kort? -ja
Tråkigt? - neeej, skit bra
Mera? -nuuuuuu

KOMMENTAR SKRIVEN:

alva säger:

åh gud, du är ju jätte bra! jag älskar dina noveller som du skrivit på bloggen, blir besatt när jag väl börjat läst :)

Svar: Awe, tack!♥ Du har inte kommenterat innan, ny läsare? :D♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Bieber säger:

Nej det är jätte bra vill bara höra fortsättningen blir helt tårögd så spännande jättebra !! Längtar tills det nya kapitlet !!

Svar: Haha, gulle. Det kommer ikväll! Faktiskt... Väldigt snart!♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Bieber säger:

Jättebra !! Är jätte glad !!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Bieber säger:

Här kommer jag med en till kommentar den är jättebra det är som en liten mini serie som blir bara spännande och spännande den är jätte bra är spänd på nästa kapitel !! Hoppas mini serien får ett bra slut !! Hehe

Svar: Haha, ja en mini serie är det typ. ;)♥ Glad att du gillar den. Det får du se....♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback