Inlägget är skrivet under kategorin © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

3 snabba saker...

Hej! Jag har tre saker att säga/fråga... 1: Detta har inget med novellen att göra men Kenny Hamilton är i Sverige!!! I Stockholm!! Fattar ni att Justins livvakt är här! I Stockholm!?!?!?! Jag kan inte tro det! En tanke slog mig att Justin kanske var med Kenny? Fast han är väl säkert på en konsert eller något. 2. Vad tycker ni om designen? Själv tycker jag den är super snygg! Är jätte nöjd! Älskar den helt seriöst! Och nu till det 3:dje och sista... Kapitel 22 kommer ut ikväll! Jag lovar! Ni gör mig så glada! Statistiken bara stiger hela tiden! Tusen tack!! Puss o Kram! ♥♥

Kommentarer
M säger:

Tycekr att designen är super snygg! VAd säger du är hans vakt här? Kan det bero på att Justin kommer snart till Sverige ; )

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback