Inlägget är skrivet under kategorin Talking to you guys © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Answers

Pssst! Nästa kapitel kommer imorgon!
 

Alltså my god, du gör totallt min dag! Tack, det värmer sååå mycket att höra!
Du fattar inte hur super glad jag är idag x)
Tack hjärtat, kärlek till dig!
 
 
 
 
Tack fina du!
Det kanske var lite oklart, men Justin lever. Hur, får ni reda på i nästa kapitel ;)
 
 
 
 
 
Åh, älskling min du får mig bokstavligen att spricka av lycka!
Du fattar inte hur jag känner mig efter att du sa att jag hjälpt dig ^^
Det är en obeskrivlig känsla, damn, kan inte sluta le!
Älskar dig gumman, tack!
 
_________________________________________
 
Vill att ni ska veta att så som jag och andra bloggar kan hjälpa er (kommentaren ovanför)
hjälper ni oss genom era underbara kommentarer! 
De mest jobbigaste dagarna, då man bara vill lägga sig ner och ge upp,
kommer ni in och ger oss en ynka kommentar som får oss bokstavligen överlyckliga. 
Ni får oss att le - genom ord. Thats a big thing.
Pratar nu för alla som bloggar - tror inte bara det är jag som känner så :)
 
Säger inte det ofta, men ni hjälper mig så mycket genom det lilla ni gör.
Älskar er.
 

Kommentarer



- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback