Inlägget är skrivet under kategorin ✓ DID 2: Dark Night Rises © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Fråge Stund

Fråga: Vad är ditt favoritgodis? 
Svar: Hm... Aså kanske lite svårt att förklara, men den heter ''Vattenmelon''. Kanske låter lite wierd. Men haha, well, älskaaar dem om jag får välja! Bild om du inte vet vilken det är: ---------->
 
Fråga: I vilken stad bor du? 
Svar: Det kan man fråga sig? xD

Fråga: Har du några syskon? 
Svar: Jupp! En lillebror, är verkligen stolt över att kalla honom min lillebror, you know why? Han är en BELIEBER! lol :'D Men seriöst, haha!
 
Fråga: Favoritartist förutom Justin?
Svar: Selena Gomez (är bara tvungen att tillägga att jag saknar Jelena, onödig fakta, i know) Cody Simpson och Nicki Minaj. Sedan gillar jag även Macklemore & Ryan Lewis låtar.
 
Fråga: Vad heter dina bästisar?
Svar: Elvira, Rebecka och Merjem
 
Fråga: När blev du en belieber?
Svar: Oj, svårt att säga. Men... Jag tror det var när jag första gången såg videon Baby och föll direkt för honom :') Alltså 2010 <3
 
Fråga: Har du en stuga i Falkenberg? - Frågar eftersom jag märkt att du är där rätt ofta xD lol
Svar: Haha, ja det är jag. Men nej, jag har ingen stuga där utan det är en utav mina bästisar som har det ;)
 
Fråga: Gillar du Ben & Jerry's? Isåfall vilken? 
Svar: OM JAG GÖR!? Jaaaaa! Har många favoriter men älskar verkligen Cookie Dough :D
 
Fråga: Vart gör du dina bilder?
Svar: Har redan svarat på den frågan, men kan skriva det här igen ifall det är andra som undrar. I Gimp :) 
 
Fråga: (för nya läsare) Är denna novellen du skriver fortsättning på den andra? 
Svar: Japp! Dark Night Rises är en fortsättning på Devil In Disguise. Så ja, det är den <3 Btw, det står även under: Om Novellen ;) 
 
Fråga: Vad gör du på fritiden? 
Svar: Förutom att blogga så är jag en hel del med mina kompisar. Jag tränar och dansar också :D 
 
Fråga: Vilken sport går du i? (inkl dans och kör) 
Svar: Haha, jag går i dans som jag innan sa. Men nej, jag går inte i någon sport. Har gått i Handboll :)

Fråga: Hur kom du på bloggnamnet? 
Svar: Haha. Oj, svåraste frågan hitills ;). Men jag har faktiskt ingen aning. Tror jag bara skrev något egentligen eftersom de jag ville att min blogg från början skulle heta redan var taget. Men jag tänkte nog på en av Justins smeknamn (?) Bieb och sedan att de bloggen kommer handla om är stories. Typ så? Haha lol ^^
 
Fråga: När fick du intresse för att skriva noveller? 
Svar: Okej, ännu en svår fråga xD! Men... Det var nog 2010 då jag hittade en JB novell på Facebook och fastnade för den på en gång. Jag läste och läste tills jag själv tänkte testa att skriva en novell om Justin. Det var även precis i början då jag började gilla Justin ^^ 
 
Fråga: Vad hette din första novell/storie? 
Svar: Jag tror den hette, Love at first sight. Och det var den jag skrev 2010. Fyyyyy alltså! Jag skäms nästan över hur dåligt jag skrev då! :'D
 
Fråga: Hur kommer du på alla noveller!?! 
Svar: Haha! Jag och min familj brukar titta på en hel del filmer. Och dem flesta är Action och Science Fiction. Så jag får en massa inspiration av dem. Sedan läser jag ju andra noveller som jag också får ideer och inspiration av :D<3 
 
Fråga: Vad heter du?
Svar: Natalie ;)
 
Fråga: Hur gammal?
Svar: Fyldle 12 i april ^^
 
Fråga: Hur gammal var du när du startade Biebstoory?
Svar: Haha, det var bara i (Januari) början av året. Alltså var jag 11 ;)<3
 
Såååådär! Svar på alla frågor, nu vet ni lite mer om mig! Håller på med kapitel 20 nu och hoppas att jag får ut den imorgon.
Btw, Imorgon, då är det Torsdag. *hyperventilerar* DÅ BÖRJAR SKOLAN! Önska mig lycka till!<3 Puss!
Kapitel 19 under för er som missat!
 

Kommentarer
Celebnovell säger:

GOOD LUCK IN YOUR NEW SCHOOL! xD♥

Svar: THANK YOU! Och lycka till du med, i din nya skola ;D♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se

josefin säger:

haha roligt att "veta" mer om dig :3 Good luck with school btw ;) jag börjar skolan i September så det är ett tag till det :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emma säger:

Vattenmeloner och Cookie Dough är också mina favoriter! Hahah! :)

Svar: Haha :D
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Becca säger:

Lycka till! Cookie dough är också min favorit, mums!

Svar: Awe, tack! Muuums! ;D
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Amilia säger:

Lycka till i skolan!
Har du lagt ut din novell "love at first sight" någonstans, har läst en novell som hette så någonstans :)

Svar: Tack så mycket! Det gick jätte bra! Men nej, haha det har jag inte och kommer inte göra :)<3
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celina säger:

När ska du lägga ut kaptiel 20?

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback