Inlägget är skrivet under kategorin © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Tjollahopp!

Detta har inget med novellen att göra men jag kände för att skriva lite vad som händer här på väg till Stockholm eftersom jag har tröööökigt typ ;) Just nu sitter jag, min bästis och våra mammor på ett tåg till Stockholm. Bara typ 3 timmar kvar innan vi är framme. Man blir lätt uttråkad här... Detta kommer blir hur roligt som helst! Jag kommer lägga upp bilder och kanske videos från konserten :) Hoppas ni som också ska på konserten idag får en toppen kväll! Nu ska jag byta tåg så hejdå!...


Kommentarer
Anonym chey ♥ säger:

JAG VAR DÄR! Hade ståplatts, dog du på baby? ;P

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://julietteponypie.blogg.se/




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback