Inlägget är skrivet under kategorin Länkbyten © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Länkbyte jbiebsstories.blogg.se

                                                       http://jbiebsstories.blogg.se/                                                          
 
http://www.youtube.com/watch?v=fS11vB9Nurg&feature=player_embedded
 
           
                                ________________________________________________
 
Den här novellen är helt klart grym! En jätte bra handling och super snygg design! Jag kan defenitivt rekomendera denna novell bloggen! Dessutom var det tack vare henne som jag började skriva och blogga [utan att hon då visste om det]. [kunde tyvärr inte länka denna bilden! I förra länkbytet gick det... Problemet var att jag minns inte hur jag gjorde! Haha... Awkward -.-]
 
PS. Kommer tyvärr inte hinna med ett kapitel idag. Kanske imorgon! Jag får se... Min [bästa] kompis ska sova över hos mig och ha liksom tjej kväll! Wiho. #muclove2you
 
 
 
 

Kommentarer



- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback