Inlägget är skrivet under kategorin © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Designen

 
Och såhär blev designen! Dem flesta har nog redan sätt den men jag bestämmde mig för lägga upp detta ändå eftersom jag ändå behöver ta upp några saker om den. Jag blev jätte nöjd och tycker Mikaela gjort ett jätte bra jobb... Igen ;)! Hon testade något nytt med min design... Igen! Haha... Anyway! Först när jag såg den [då hon skickade länk för att jag skulle bekfräfta om jag ville ändra något osv.] tyckte jag sjävklart att den var helt grym och ha jag betalade och hon la in den. Men sedan när jag tittat igenom på designen några gånger kom jag på att något saknades... Sedan slog det mig. Ikonerna! Jag rullade ner till sidans slut men hittade inga ikoner och blev sedan orolig. Men när jag kom in [här] på datorn och kollade på bloggen såg jag dem uppe i hörnet och jag kunde lättat pusta ut. Då hade det bara varit så att på mobilen hade designen krymt en aning. Det jag vill få sakt är att man inte kommer kunna gå in på ikonerna via mobilen utan bara på datorn! Ska fortsätta skriva nu!
Kram ;)♥
 

Kommentarer
Sofie säger:

Vad heter din instakonto?

Svar: Mitt: @nataliiebiieber Bloggen: @biebstoorys Kram ;)♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback