Inlägget är skrivet under kategorin ✎ Tainted © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Det var någon - jag säger inga namn - som kommenterade detta om kommentarer som lydde såhär: Varför bryr du dig så mycket om kommentarer och statistik hela tiden? Om du älskar att skriva så ska du göra det för att du älskar det och inte för alla kommentarer. Du är jätteduktig ändå och hoppas du inte tar illa upp. <3
 
 
Tack så mycket, hoppas heller inte du tar illa upp för mitt svar nu. 
Självklart älskar jag att skriva, det gör jag verkligen. Men anledningen till att jag bryr mig om statistik och kommentarer är för att jag vill ha respons. Jag antar att du inte har en blogg, då du inte verkar förstå varför jag är som jag är med kommentarer. Jag tror inte det är en enda novellblogg som INTE bryr sig om kommentarer och statistik. Precis som Marielle sa så ska man ge och ta, man vill se respons. 
 
Jag lägger liksom ner mycket tid på att skriva och lägga ut kapitel i tid för er. Mycket av min tid till mina vänner försvinner, och när jag känner att jag inte får respons utan endast jag ger och ger, då känns det nästan förgäves att ha lagt ner den tiden på bloggen istället för att göra något annat med personer som uppskattar det jag gör.
 
Ja, du har rätt. Om jag älskar att att skriva så ska jag göra det och inte bry mig om annat. Men nu valde jag att dela mina noveller med er och då är det inte för er att endast läsa.
Ja, jag kan lika gärna skriva privat och inte lägga upp här, om det är så du menar? För det har jag tänkt på ett tag nu, faktiskt. <3
 
 
Jag vill inte klaga, vilket jag förmodligen nu gjorde, men jag känner att det bara inte kan fortsätta såhär. Det enda jag begär är 3 minuter från er, att ni visar att ni faktiskt bryr er. För om ni inte gör det så finns det ju ingen anledning att fortsätta skriva, eller hur? Lika mycket som ni vill ha mina kapitel vill jag ha era kommentarer.
Så vill ni ha nästa färdiga kapitel får ni allt kommentera.
 
För er som kommenterar, ni lyser verkligen upp mina dagar, ni får mig verkligen att le! Speciellt Rebecca som skriver så underbara texter hela tiden. Kärlek till er alla och jag hoppas jag ser förändringar. 
 
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

ASSå Gud !! Jag tycker du är bäst och din novell gör mig galen !!
Jag tackar på mycket att du är kvar och skriver för våran skull :) så tack Sam är jag !!!
Det klart du ska bry dig om kommentarer för du lägger tid och skriver till oss på din fritid som du kan göra andra roliga saker på men nej istället lägger du tid på oss och skriver , alla ska vara tacksamma för att du gör det och inte klaga !! Du försänar kommentarer ! Du lägger flera timmar på att skriver en kapitel och på oss tar det inte bara en minut bara att skriva en kommentar , kom igen alla kommentera för den god hjärta som skriver för våra skull
Jag kommer kommenta på varje kapitel och det lovar jag dig <3

Svar: Sådana som du, jag bara ääääälskaaaaar er! Så sjukt gullig sötnos! Tack som fan - förlåt för ordvalet - för det du skrev *-*
Detta uppskattas enormt kan jag säga! Om alla bara var som du :/
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Jenny säger:

Måste börja med att säga att du har helt rätt när du säger att det handlar om att ge och ta för det är ju självklart så det ska vara! Har ingen blogg eller novell själv så ska inte säga att jag vet hur det är för det gör jag ju inte men kan verkligen förstå att du vill ha respons på det du skriver! Jag ska också erkänna att jag nästa aldrig kommenterar, varken på den här bloggen eller på någon annan jag läser och det är dåligt av mig att jag inte lägger ner några minuter för en kommentar, det medger jag! Mycket tror jag dock ligger i att jag är riktigt dålig på att uttrycka mig i ord för vad jag tycker och att det är därför som jag inte gör det då det känns meningslöst att kommentera typ "skitbra" på varenda kapitel, då jag tror att man vill ha en lite mer beskrivande kommentar om t.ex. vad som var bra och vad som var mindre bra osv. Men jag ska verkligen försöka att börja kommentera och ge bra respons och jag tänker börja nu med att säga att du skriver helt otroligt bra och novellen är riktigt riktigt bra och handlingen är annorlunda på ett bra sätt då man ofta läser många noveller med liknande handlingar men den här är hittills inte lik någon annan jag läst iallafall! Jag kan säga att jag har en riktigt bra känsla inför den här novellen, känner på mig att den kommer bli sjukt bra och jag ser verkligen fram emot att läsa mer av den! :)

Svar: Du ska veta att ditt sätt att uttrycka dig är bättre än vad du tror. Jag menar, kolla, här flödade det bara på ju! Uppskattar enormt att få höra detta! Tack vare dig underbara Jenny, så ska ni få ett långt kapitel nu <3
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback