Inlägget är skrivet under kategorin ✎ Tainted © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

18 - One of those nights

’’Och detta måste vara Abigail.’’ Han klev undan från Justin och ställde sig en bit framför mig. Hans ögon inspekterade varje millimeter av min kropp och stannade tillslut vid mina ögon. Douchebag. Justins arm runt min höft hårdnade.

’’Hon är snygg.’’ Nickade Ash med ett imponerat leende.

’’Och hon är min.’’ Sade Justin medan han drog mig närmre honom.

 

’’Du klargjorde det där ute.’’ Blinkade Ash med sitt högra öga mot Justin.

’’Bäst att vara på säkra sidan.’’ Ryckte Justin lugnt på axlarna. Jag stod där tyst, inte riktigt medveten om vad jag skulle säga eller göra. 

’’Abigail, inte sant?’’ Brandon kom gåendes mot oss och nickade mot mig.

’’Fan tror du idiot?’’ Carter himlade bakom honom med blicken i mobilen.

’’Jämfört med dig så kom han ju fram, så du ska väl ändå inte säga någonting?’’ Jag tittade förbi Brandon och flinade mot Carter. Han tittade upp mot mig och log.

’’Good choice Justin. Vi behöver tjejer som henne här.’’ Han blinkade charmigt mot mig och gav Justin tummen upp. Om detta bara vore äkta, tänkte jag i huvudet. Justin skrattade hest och kysste mjukt min kind.

’’Och du måste vara… Brandon?’’ Jag vände mig mot Brandon igen och log frågande, trots att jag visste. Men för vetande funkade inte, så att vara lite ovetande om killarna - och Jenice - skulle inte skada.

’’Låt mig gissa, Justin har försökt pressa in alla namn i huvudet på dig, hu?’’ Han tryckte upp sina bryn och log brett.

’’Något sådant ja.’’ Nickade jag och skrattade vagt. Plötsligt kom Jenice framgåendes, ställde sig jämte Brandon och grep tag om hans hand.

’’Och jag är Jenice, Brandons flickvän.’’ Hon betonade ordet flickvän mycket tydligare och högre, just för mig att förstå att jag inte skulle stöta på honom. But no way sweetie, jag har - framför henne - Justin.

’’Trevligt att träffas, Brandons flickvän. Som du kanske hört så är jag Abigail, Justins flickvän, och är inte ute efter att stöta på din. Bara för att rensa luften mellan oss två.’’ Log jag gulligt. Killarna fylldes med skratt, vilket fick Jenice att bli sur.

’’Jag gillar henne redan.’’ Sa Brandon han själv. Jag var lite chockad, men tänkte sedan tillbaks på beskrivningen av Brandon jag fått. Han var mån om Jenice och var henne väldigt trogen. Men de behandlade henne som de behandlade varandra. 

’’Ni är inte så dumma heller.’’ Log jag med en axelryckning.

’’Abigail Pott. Äntligen får man ett ansikte framför sig.’’ En mycket mörk och raspig röst närmade sig oss. Jag vände mig försiktigt om, som även Justin gjorde, och fick syn på en lång kroppsbyggnad. Jackson Teller. Proffset som kunde manipulera personer. Justin tog tag om min hand och kramade den hårt under en sekund, innan han slappnade av. Det lutade åt någonting som att jag skulle vara försiktigt, det var i alla fall vad han hade sagt och förmodligen ville säga under den spända sekunden. Men jag förstod honom, det var Jackson Teller vi hade framför oss. Dock igenkänd i Justins ögon, men okänd i mina.

’’Och du är… Jack?’’ Jag låtsades - som den professionella agent jag var (dock inte riktigt professionell) - vara osäker över hans namn, för att inte värka för vetande och förbered. Det skulle ändats vara för misstänksamt.

’’Nära där, Jackson.’’ Han log manligt och korsade sina armar framför bröstkorgen, rönkade mig med blicken och vände sig sedan mot Justin.

’’Sa inte du att hon var långhårig?’’ Väldigt misstänksam var han. Och hade jag varit han - manipulerar proffs som förmodligen var väldigt uppmärksam om saker och ting folk vanligtvis inte skulle lägga märke till - så hade jag också varit väldigt misstänksam.

’’Ett tag höll väl det, tills hon plötsligt bestämt sig för att klippa av allt.’’ Justin skakade på huvudet med en tyst suck, dock log han efteråt.

’’Tjejers behov alltså.’’ Skakade Ashton på huvudet och slängde med blicken mot mig. ’’Killars dömande alltså. Inte sant, Jenice?’’ Jag vände mig mot henne då skuldkänslor bubblat upp inom mig. Jag menar, hur utanför och arg skulle man inte känna sig om någon tjej kom in och bara försökte - och lyckades, tyvärr - ta över stället? Jag hade varit sur, och känt mig väldigt utanför, och även ännu mer om min pojkvän hade sagt att han gillat tjejen precis framför mig. Dock skulle inte det hända i detta fall. Jag var Abigail, jag skulle vara oövervinnerlig inom ord, och jag hade egentligen ingen pojkvän utan var singel alla dagar i veckan. Hon vände sig hastigt mot mig, en aning chockad.

’’Jo… Faktiskt.’’ Hon bröstade upp sig och blev den självsäkra tjejen jag fått syn på i soffan tidigare. Ett vagt leende spred sig på hennes läppar. Kanske kunde jag få bli den första tjejen att bli vän med henne?

’’Vi hade inte behövt döma om tjejer gjort som vi velat.’’ Ashton flinade och slog sig ned i skinnfåtöljen.

’’Ja, tyvärr så är vi ju inga hundar. Och framförallt inga robotar.’’ Svarade jag med skinn på näsan.

’’Då är vi tillbaka på ruta ett, vi dömer och ni lider.’’

’’Synd att göra dig besviken, men jag och många andra tjejer tar inte åt oss. Så… Ruta två, inga hundar. Inga robotar.’’

’’Okej… Pizza någon? Hungrig? Inte? Eller? Spela roll, pizza blir det.’’ Brandon ställde sig emellan oss och tog upp sin mobil. Jag flinade nöjt mot Ashton som enbart kollade på mig.

’’Hon passerade testet, bra.’’ Ashton lutade sig bekvämt bakåt och log ett väldigt nöjt leende. Jag rynkade pannan och skiftade med blicken mellan Justin och Ashton.

’’Vilket test? Diskussionen?’’

’’Honey, för att platsa i vårt gäng så måste man ha lite skinn på näsan och kunna stå upp för sig. Vi kan inte ha ynkliga typer här, som Jenice. Hon är ett undantag.’’

’’Well, det var taskigt sagt Ashton.’’ Jag kollade förvånat på honom och sedan sneglade jag mot Jenice, som synd nog verkade van vid det. Men jag såg - som bara tjejer kunde i många fall - se i hennes ögon att hon blev sårad.

’’Här får man tåla sådant.’’

’’Alltså, dina små tester eller regler funkar inte så bra va? Ta emot taskiga kommentarer, men ändå stå upp för sig själv? Sounds like someone can’t decide.’’ Den sista meningen sa jag tystare. Jag var glad att han inte blev upprörd så snabbt som Justin förklarade det. Han satt där lugnt, kanske påverkad av knark eller alkohol? Men borde man inte bli lättare upprörda då? Jag himlade med ögonen inombords. 

 

De gråa mjukis shortsen drogs över midjan och de vita linnet som nådde över naveln drog jag över huvudet. Jag var tvungen att smälta in i rollen både fysiskt och psykiskt. Och vem visste vad som kunde hända under natten. Inte kunde jag visa mig i mormor trosor och en långärmad tröja. Notera att det var Justins ord. Inte mina. Så det blev ett par matchande spets underkläder i svart. Jag drog lite i shortsen som var rump korta. Precis vad jag alltid velat undvika. Jag försökte se så självsäker ut som möjligt i kläderna när jag la mig i den gigantiska kunga sängen. Justin kom utgåendes med en vit handduk runt midjan och med håret som var alldeles blött och droppade vatten från duschen han nyligen tagit. Jag drog täcket över mig kropp och försökte undvika de faktum att han ställt sig med ryggen emot, släppt handduken och sedan trätt på sina boxers rätt framför mina ögon. Efter det tog han upp handduken, rufsade till håret för att få det torrare, slängde in den i badrummet och hoppade sedan i sängs, precis intill mig.

’’Du skötte dig bra idag.’’ Viskade han och placerade täcket jag hade över mig på honom då det var gjort för dubbelsängar. Jag andades tungt ut, med en väldigt darrande och nervös bröstkorg.

’’De gillade dig, till och med Jenice verkade göra det.’’ Han log stolt mot mig innan han klappade på den tomma ytan mellan oss.

’’Jag bits inte Abs.’’ Abs, smeknamnet som tydde på att gulliga Justin var tillbaka, tänkte jag för mig själv.

’’Men jag gör.’’ Jag försökte se allvarlig ut. ’’Synd att jag inte bryr mig. Men kom igen nu Abs, din pojkvän har behov av att mysa med sin tjej.’’ Han klappade återigen på den tomma platsen. 

’’Baby, har du blivit svag för mig eller?’’ Jag skakade på huvudet och himlade med ögonen samtidigt som jag lät meningen lämna mina läppar. Jag gjorde dock som han velat och lade mig i skedställningen med honom. Hans nakna överkropp pressades mot min rygg som hälften täcktes av det tunna tyget och hälften inte. Hans arm lades runt min mage och hamnade på den delen av magen som inte var täckt med något alls. 

’’Om jag är.’’ Viskade han i mitt öra. Hans trygga stora hand började smeka min mage i försiktiga cirklar medan hans läppar pressades mot min hals. Jag slöt ögonen, både av njutning och trötthet.

’’Mins du hur killarna såg på dig när vi steg in i vardagsrummet?’’ Frågade han plötsligt. Jag rynkade pannan, med fortfarande stängda ögon, och nickade. De hade klätt av mig med blicken. Obehagliga rysningar for igenom min kropp.

’’Jag såg vad deras hungriga blickar betydde när de först såg dig. Och jag vet att du själv vet. Men den ända personen som får röra dig på de sättet de vill, är jag. För du är min, Abigail. Och jag menar det.’’


Nu fick ni en liten bild av hur killarna var :) Och tusen tack till alla söta kommentarer! Ni gör verkligen mina dagar! Fortsätt så, så fortsätter jag uppdatera regelbundet som jag gör nu :)

Q: Vem utan killarna - Asher, Carter, Jackson eller Brandon - tycker ni mest om, en så länge? x)

A: Jag tycker Ashton är en av karaktärerna jag har starkast känslor för, utav killarna i gänget. Även en utav mina favorit karaktärer x) 


Kommentarer
Emilia säger:

Så jävla bra ass, älskar det!

förlåt för att jag inte har kunnat kommentera på dina senaste kapitel men jag har varit i både Bulgarien och Turkiet så har haft lite svårt med internetet ;')

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Jag gillar också Ashton

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Så sjukt bra!!! Får ångest när jag ser sista raderna på kapitlen, bil läsa mer 😩 anyways, ville vara säga att OM du kan, kan du då göra kapitlens liiiite längre så man typ hinner smälta in :) sjukt bra btw

KOMMENTAR SKRIVEN:

amanda säger:

the moment på slutet awwwww <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://outfitamanda.blogg.se

JEN...<3 säger:

Skit bra skrivet verkligen! Jag tycker bäst om Jackson för han verkar så himla bad! (Ja jag har ett svagt öga för bad boys) justins reaktion när han kom in bussar att han är en riktigt bad boy

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justinblogg.blogg.se

Anonym säger:

Såå bra!! Bäst är det ju!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Evelyn säger:

Guuuud så gullig Justin var på slutet 😍 Älskar deras relation, känns i hela kroppen. (Jag är galen, jagvet) kapitlet var helt magiskt, gillar kapitlet starkt. Love it girl 💗😉

KOMMENTAR SKRIVEN:

Jennifer säger:

Så söta!, fast dem inte har ett "riktigt" förhållande. Längtar redan tills nästa! ❤️

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Biebstory.webblogg.se

Anonym säger:

Omg denna kapitel är den bästa kapitalet Ever Gud ❤️❤️😍❤️❤️😍😍 jag älskade den jag hoppade av glädje när jag såg att nytt kapitel är ute 🙏🌹 justin är så gullig mot henne och hon va skit bra hahahaha 😍 jag längtar efter nästa asså kan verkligen inte vänta mer ahhhjj😍😍😍

KOMMENTAR SKRIVEN:

Michelle säger:

Jag gillar det :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ylva säger:

Du ägerrrrrrr

KOMMENTAR SKRIVEN:

Wilma säger:

OMG så spänande undra vad som händer Mellan dom nu när dom ska spela😬😬😬

KOMMENTAR SKRIVEN:

amanda säger:

Omg det ska spela KÄRA whooooo :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://walkinwonderland.blogg.se/

Tora säger:

Meraaaaaaa Nuuuu sååå braaaa

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Gosh så braaa

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Here min get d'état är grymt

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sara säger:

Jag har inte mycket att säga förutom att hela kapitlet var amazing. Jag älskar att hon är sådär kaxig, men att hon ändå stog upp för Jenice. Girl power, haha. Det du verkligen lyckas med i alla kapitel är att få killarna att framstå så bad boy, eller vad jag nu ska säga. Man får verkligen känslan av att dom är allt annat än trevliga och att dom är lite grann av en djävul på sitt eget sätt.
A: Jag är helt kär i Jackson, inte bara utseendet utan även personligheten! Om Justin inte var med i novellen, skulle han varit min favorit. Så han kommer väl tvåa :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Liv Frendin säger:

Awesome kapitel! Helt fantastiska karaktärer men min favo är nog Brandon 😊😊

KOMMENTAR SKRIVEN:

Linn säger:

Grymt!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Perfection på hög nivå

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Åå here min get så braaaa!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sofia säger:

Asthon eller se han nu heter är min favo

KOMMENTAR SKRIVEN:

Melinda säger:

Helt sjukt bra kapitel!!! 😂😍 Man lever sig verkligen in i karaktärerna och de e så tråkigt när det tar slut... Jag gillar när Abigail spelar kaxig. Kan nt hon mer säga emot Justin när dem e i enrum och bli lite kaxig där oxå?? 😊
Ja gillar bäst Brandon 👍

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

gryymt bra! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback