Inlägget är skrivet under kategorin ✓ DID 2: Dark Night Rises © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

This is a story I never told - Warrior

Gud vad jag älskar denna låten! På något konstigt sätt inspirerar den mig, i dont know how? Men den gör verkligen det, haha ♥
Och ett plus i hörnet så tycker jag den passar rätt så bra till mina två senaste noveller. Det kanske också är lite weird? Men om man lyssnar noga på texten så typ hör man att den påminer om DID och DNR... Eller så är det bara - konstiga - jag som hör det! Haha!♥ Men hon sjunger om en historia hon aldrig berättat för någon, hon - Summer då - är krossad och vet inte vad hon ska göra, så finns det en kille - som i detta fall är Justin - som är kriminell och har krossat hennes hjärta med lögner. Som han i detta fall har gjort. Ni får gärna lyssna på den där nere↓, eller nej, det är ett MÅSTE! Nej, skojar bara. Men kände bara för att få det sagt. Och ja, nu är det sagt.
            
 
Btw, håller på med kapitel 4 right now! Fattar inte att jag ens håller denna hyfsat bra uppdateringen på topp? Hur jag ens har tid till att skriva så ofta? Kanske inte blir lika bra uppdatering efter sommarlovet då jag börjar 6an. Dessutom så gör era underbara, motiverade kommentarer det lättare att skriva, det tar ju drygt två timmar att skriva ett helt kapitel. Så ja, två timmar om dagen - kan man säga - högst skriver jag varje dag. Det tar sin lilla tid. Så jag uppskattar verkligen varenda kommentar jag får! Och det vore ännu roligare om jag visste vilka alla var, så istället för att skriva anonym så skriv gärna ditt fina namn!♥ Så fortsätt kommentera på kapitel 3 i inlägget under ↓↓↓↓↓ Kärlek till er alla!♥
 

Kommentarer
Anonym säger:

Hat är du 01a lol give me five! Haha

Svar: Hat? Haha♥ Jepp, 01a. Du också eller?♥ lol
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Erika säger:

Är du så liten. verkligen inte illa ment dock. du skriver sjukt bra verkligen. dom flesta andra som har såna har såna här bloggar är ju inte alls lika duktiga som du och mycket äldre. Gud allt plus till dig tjejen du är grym! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Bella säger:

OMG! Vilken bra låt!!!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

ifrah säger:

OMG du ska börja 6an du skriver som en gud!!! ta inte ila upp en jag har alltid trott du va 97 eller större jag är avundsjuk på dig. jag kan inte ens skriva hälften som du skriver.

KOMMENTAR SKRIVEN:

LMSSY säger:

Är du bara 01? Gud jag trodde du var typ 97,98. Du skriver ju as bra för att ska börja i 6an !!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

Anonym säger:

För att vara 01 är du jätte bra på att skriva. Btw jag är 00. Och när jag läste inlägget stavade du konstig på engelska weard fast det stavas wierd bara så du vet ;) <33

Svar: Haha okej ;)♥ Wierd, okej, skyller på att jag är 01 lol XD♥ Nej, men haha okej, tack?♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Ok det blev lite fel innan E:et och I:ett ska byta plats :p srry

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Omg! Är du 01?!? Trodde du var typ 97:a Elr 96:à :O
Själv är jag 99:a :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

linn säger:

skriv fucking snabbare annars kommer jag rutna i mitt rum...snälla snabbare SNÄLLA!!

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback