Inlägget är skrivet under kategorin Talking to you guys © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Some good and bad news

 Kapitel 36 i inlägget under!

Hej mina fina läsare. Har lite bra och dåliga nyheter. För att göra det enklare börjar jag med de sämre...
Okej, de dåliga nyheterna är att jag börjat tappa suget på att fortsätta skriva på ASITD. Men hold on, innan ni flippar, jag kommer fortsätta skriva på den. MEN. Jag kommer korta ner novellen en aning då jag inte har någon inspiration alls att fortsätta med den. Hur bra kommer den då att bli? (Sämre än sämst.) Hade från början planerat att göra till 50-60 kapitel. Men nu när jag väl insett hur lite jag faktisk vill fortsätta på den så har jag tänkt skriva till runt 40 kapitel. (det är anledningen till att min skrivlust nästan är helt borta, men försöker så gått jag kan.)

Riktigt kul att ni vill ha mer! Men tyvärr Karin, om jag skulle behöva ta den tiden jag behöver så skulle jag aldrig komma någonstans :/ Jag skulle jättegärna göra det för er skull, men jag vill ge er någonting jag vet att jag kan prestera 100% och göra av hela mitt hjärta. Känner inte riktigt att jag kan det med denna novellen längre, riktigt synd faktiskt :( 
Kommer dock ha med allt som jag planerat i novellen så oroa er inte, ni kommer inte få färre för det :)
Men tack, riktigt gulligt av dig!

 
De goda nyheterna är att jag har en supergrym ide på gång! Som vissa utav er vet så la jag upp en bild på mina arkiv från blogg.se på Instagram där det fanns några kapitel i utkast. Kan avslöja att novellen kommer heta Tainted och är super spänd på att se vad ni tycker om novellen! Någon som vågar gissa vem som spelar tjejen denna gången? Hint, hon är med i en väldigt populär film just nu ;)
 
Och som ni då märker så kommer jag inte sluta skriva som vissa utav er vad rädda att jag skulle göra. Det skulle aldrig komma på frågan för tillfället. Så nu vet ni hur det ligger till :)
Hoppas jag inte gör er besvikna då denna är en av de noveller folk tyckt mest om. Men vill heller inte göra er besvikna genom att ge er en halvfärdig novell som ni aldrig får reda på slutet på.
 
Jag älskar er och hoppas ni förstår.

Kommentarer
Anonym säger:

Jag tror att det är hon som spelar huvudrollen i divergent

KOMMENTAR SKRIVEN:

Karin säger:

Kan du inte skriva 50-60 kapitel ändå men ta den tid du behöver? För jag helt och hållet älskar denna novell och vill ha jäääätte många kapitel!

Svar: Har svarat på din fråga i inlägget :)
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Rebecca säger:

Älskar ALLA dina noveller! Klart att det hade varit roligare att ha fler kapitlen men orkar du inte förstår jag dig.

Älskar din novell Recaps, skulle du inte kunna göra något liknande någon gång? Om typ vampyrer eller liknande? <3

Svar: Så söt! Tack, uppskattar det verkligen!<3
Jo, självklart :) Får la skriva en till Science fiction novell ;)
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ylva säger:

Alla dina noveller är bra:D längtar tills nästa novell :D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Oline säger:

Tycker det är så himla gulligt att du vill skriva pä en novell som du vill skriva med hela ditt hjärta, fick mig att le verkligen <3 thcker det är synd att du kommer att sluta runt 40 för den är så bra, men vad ska man säga, bättre något än inget.

Svar: 😍😘
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Lägger du upp ett kapitel varje söndag? :)

Svar: Bara förra, men ska försöka lägga upp oftare 😇❤️
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback