Inlägget är skrivet under kategorin ✓ A Savior In The Darkness © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Sanningen du förtjänar...

 
Så underbar! :')
(Ta och kolla in Sofies grymma blogg genom att klicka på bilden ovanför!)
 
Säger inte detta ofta, vilket jag borde göra.
Ni är bäst, på alla sätt, trots att kommentarerna är rätt låga just nu.
Love you anyway och vill inte vara en tjatig mamma och be om kommentarer för att få dom.
Det är liksom inte kul att behöva be för att få, och vill heller inte pressa eller tvinga er.
Uppskattar de få kommentarer jag får då ni få alltid skriver så fina saker!
 
Thank you <3
 

Kommentarer
Sanna säger:

Bästa duuu💕 du förtjänar verkligen bara det bästa och massa bra och fina kommentarer, verkligen!!🙏

KOMMENTAR SKRIVEN:

camilla säger:

Du är bäst :*

KOMMENTAR SKRIVEN:

Fannie säger:

Natte, förlåt att jag råkade glömma vad din blogg hette på svenskan idag, sry :'c aha avlider så elak jag är.. :c

KOMMENTAR SKRIVEN:

Linda säger:

Du är superduktig på att skriva och på att komma på bra saker att skriva också, vilket är en bra sak! Men sedan vill jag inte heller komma och skriva i ett inlägg som detta och be supermycket om ursäkt för att jag inte kommenterar mer, för det skulle bara kännas pinsamt.. som man böjer kappan efter vinden, men dock kan jag säga att jag kommenterar dock inte på någon av de ca 20 novellbloggar jag läser pga att jag är för lat för att komma på konstruktiv kritik och tycker att det är tråkigt att bara skriva ett simpelt 'bra'..
Snälla ta inte detta fel, för jag tycker att du är jätteduktig, och därför vill jag inte att du ska ta min brist på kommentarer personligt för jag ger tyvärr ingen det..
kram och ta hand om dig

Svar: Begär ingen att kommentera eller tvinga som jag skrev :) uppskattar att alla läser, men ett plus i kanten är en kommentar, så förväntar mig inte att alla mina läsare är tvungna att kommentera, de som gör det, gör det. De som inte gör väl helt enkelt inte det och tänker inte tvinga någon. Känner bara att jag vill ha lite respons åtminstone när jag lägger ner så mycket tid på att skriva :)
Tar verkligen inte det fel och personligt!
Uppskattar att du skriver det <3
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

alexsandra säger:

jätte bra. jag undrar hur man gör länk bytte. och om du är snäll så kan du titta på min blogg som heter jbmy.blogg.se

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback