Inlägget är skrivet under kategorin Talking to you guys © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Long time ago now

Rubriken säger det mesta. Det var en vecka sedan nu, jag har varken uppdaterat här eller på Instagram, förrens imorse då jag faktiskt bestämt mig för hur jag ska göra. Som ni märkt har ni inte fått något kapitel, ber så mycket om ursäkt för det! Men har bestämt mig för att ta en paus tills på söndag. Så jag kommer inte lägga upp någonting denna veckan, utan nästa kapitel kommer på söndag
 
Känner liksom att jag stressat med att ha läxor klara, pluggat till mina prov och sedan ha ett kapitel färdigt nu ett tag. Känner att jag måste få andas ut lite, vilket kändes skönt förra veckan. Men lovar som sagt att komma med ett kapitel på söndag och ett bättre jag som ska meddela er innan jag försvinner en hel vecka som jag just gjort, vilket inte kommer hända igen kan jag säga. :)
Men det är otroligt hur statistiken hållt sig trots att det inte hänt någonting under förra veckan. Jag är chockad, samtidigt som jag är otroligt glad! För jag har inte förlorar några alls, mer än kanske 20 stycken, vilket inte är mycket alls!
 
Vi hörs på söndag mina fina läsare. Jag älskar er oändligt!
 
 

Kommentarer
Fanny säger:

Ååå ta det lugnt gumman, vi väntar!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Cawii säger:

SLUTA INTE SKRIVA! SNÄÄLAAAAA!🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️❤️

Svar: Aldrig ❤️
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Sanna säger:

Take yooouuur timeee!! Det är viktigt att få vila också ju nu är det är sååååå mycket i skolan och allt!! Ber dig bara att snällaaaa inte sluta eller något för då skulle jag seriöst dööö, för denna novellen är typ mitt liv!! Nej men helt seriöst, den är såååå underbar!!! 😍😍😍💕

Svar: 😍 nejdå, kommer inte sluta på ett långt tag!❤️
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ylva säger:

❤️❤️❤️

KOMMENTAR SKRIVEN:

Linda säger:

IT'S FINALLY SUNDAY! YAAY :D 💜

Svar: Soon darling :D 💜
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Karin säger:

Jag har seriöst kollat in här en gång i timmen sen jag gick upp 04:00 imorse, jag beter mig sämre e
Än ett barn på julafton , men helt ärligt detta kan vara bland det bästa jag har läst.

Svar: Åh herre så söt 😍 jag ska inte göra dig besviken så kapitlet kommer ut runt 9 ❤️
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback