Inlägget är skrivet under kategorin Länkbyten © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Länkbyte - Lmssy

 
När ska mitt liv egentligen börja? Då jag får slippa sitta inne hela helgerna för att plugga, eller då jag får gå ut utan att mina föräldrar måste veta vart jag ska. Mina föräldrar förväntar sig mycket av mig, i vissa tillfällen lite för mycket. Varför var just jag tvungen att föddas i denna oskyldiga lilla flickas 16 åriga kropp som inte vågar göra någonting utan hennes föräldrars tillåtande. Mina helger ser ut som vardagar för andra, läxor och gå till sängs tidigt. Det fanns två saker mina föräldrar höll strängt på: Ingen kille och ingen alkohol. Men när jag träffande honom så bröt jag båda dem reglerna.. Den ena efter den andra..
 
Rekomenderar stort! Klicka på bilden för att komma till hennes blogg.
 
Btw, skriver för fullt, kapitel 9 kommer ikväll!

Kommentarer
justbiebnovel .blogg.se säger:

När kommer nästa kapitel? Älskar dig och dina noveller sjuuuuuukt mycket! xoxo

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justbiebnovel.blogg.se/

justbiebnovel .blogg.se säger:

Oj förlåt, såg inte att du hade skrivit när nästa kommer..:$

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justbiebnovel.blogg.se/

du vet vem jag är ;) säger:

yo, har jag tjatat för mycket? tur för dig att jag gick hem från skolan idag.. haha, men omg, kan inte vänta tills ikväll, kommer sitta och refresha sidan enda tills typ det kommer ut <33
KÄRLEK TILL DIG NATTE <33

Svar: yo wazzup x) nja... ja HAHA, nej men vad hände med dig förresten?
Hah, söt du är, kärlek till dig med, and i know who you are <3
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

du vet vem jag är ;) säger:

inte sovit så bra på senaste så fick rejält med huvudvärk och typ blev trött och illamående, men mår bra nu :)<3

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback