Inlägget är skrivet under kategorin Talking to you guys © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Answers

 
Alltså... Wow, jag är ordlös, helt seriöst.
Om novellen gör dina dagar, så gör din(a) kommentar(er) mina dagar tusen gånger bättre!
Fangirlar över hur underbart gullig du är! 
Att du skriver alla saker du uppskattar - och i princip jämför med andra kända bloggar - gör mig alldeles sprallig!
Tusen tack för den söta kommentaren!
Har svårt att uttrycka hur glad jag blev när jag läste den, att beskriva det i ord går inte :')
En massa kärlek till dig bästa Sanna.
Ps. Jag går i 6an och är 12 - snart 13 - haha ^^
 
 
 
Att ha en bra uppdatering är la viktigt, sedan att ha en välskriven och gestalltande novell är både bra och viktigt att ha med!
Gör länkbyten, reklam, instagram sidan, facebook sida, som sprider din blogg.
Och viktigast av allt, stressa aldrig skrivandet, pusha inte om din skrivlust inte är på topp. 
Kvalitet före kvantitet, don't forget that ;)
 
 
Kapitel 10 kommer antingen imorgon eller på måndag!
Stay tuned guys <3
 
 
 

Kommentarer
Foreverbiebs.blogg.se säger:

Asså shit visste inte att du gick i 6:an, det kändes som att du gick i 9:an eller första ring. du är ju helt grym!

Svar: Awe, vad söt du är gumman!
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://foreverbiebs.blogg.se

Camilla säger:

Bara 12?! Guud, du skriver ju som du vore en...ehm...som en...skrivmaskin? Nej....kanske inte riktigt haha..what ever du skriver iaf OTROLIGT bra speachless, jag går i sjuan och kan skriva en 10:ondels så bra som du...neeh, troligen mindre. :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Trogen Läsare säger:

Shit! går du oxå i 6:an. Du är jätteduktig på att skriva och är bäst av alla olika novellbloggar. Talang

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback