Inlägget är skrivet under kategorin ✓ Recaps © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Sneak Peak 14

538341_541263682570779_1171080791_n_large.jpg

Jag suckade högt och låste istället dörren, vände mig om och började gå tillbaks när jag hörde höga bankningar mot dörren. Jag stelnade till och knep ihop med ögonen. 
''Snälla säg att det är Jace eller Alec...'' Viskade jag tyst för mig själv innan jag slog upp ögonlocken, vände mig mot ytterdörren och smög sakta dit. Mitt hjärta bulltade hårt och mina andetag var lika snabba som när man sprungit en maraton. Jag förde min darriga hand mot dörrhandtaget, vred om låset och smällde upp dörren...

Kommentarer
Becca säger:

Åh, jättebra! Så spännande, längtar till kapitlet! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback