Inlägget är skrivet under kategorin ✓ Recaps © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

#Sneakpeak 24 - Im right here

''Justin Bieber.'' Sa en belåten röst, Chanels kropp gick förbi mig och satte sig på platsen jämte mig.
''Vart är din lilla sl*mpa?'' Log hon och höjde på ögonbrynen. Jag kände ilskan bubbla inom mig och hur mycket jag ville slita henne i stycken. Men inte här, inte nu.
''Vad fan vill du?'' Morrade jag och vägrade att titta på hennes fula ansikte. Jag fattade inte hur jag i hela världen kunde varit tillsammans med henne, hon var en idiot. En fucking h*ra.
''Så Holly dög inte? Var hon to bissy med andra killar? Vi alla visste att hon var en hor...-'' Jag greppade hårt tag om hennes hals, ställde mig upp och tryckte upp henne mot väggen som befann sig någon meter bort.
''Din fucking h*ra pratar inte så om min tjej om du inte vill bli av med din smutsiga tunga!''

Kommentarer
Ariana säger:

gahhhh längtar

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ariana säger:

gahhhh längtar

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback