Inlägget är skrivet under kategorin © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Thank you!

Guuuud! Tack så mycket guys! Jag är seriöst jätte glad! 568 läsare totalt!!!!! Detta kanske är lite för vissa
         
som har mer än 1000 läsare... Men för mig - som för en vecka sedan hade mindre än det - är det otroligt mycket! Tack ännu en gång! Jag hoppas alla som kikar in stannar. Om det är något ni undrar är det bara att skriva till mig på bloggens Instagram: biebstooryse eller maila till: [email protected]. Har ni några ideér om saker som kan hända i novellen är det bara att skriva en kommenter eller på någon utan allternativen. Love you guys! (♥.♥)

Kommentarer
katte bieber säger:

grattis vill bara säga att jag älskar verkligen dina noveller tex forever and always läste jag klart på en dag bara för det inte gick att sluta läsa så fortsätt så !!! <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maria :* säger:

Grattis!

KOMMENTAR SKRIVEN:

Bella säger:

Du äger! grattis

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

eftersom att justin gjorde slut så när summer så blir hon för krossad så hon blir aggressiv och arg på alla. så hon blir extra bitchig i skolan ..asså det är svårt och skriva hur jag tänker men att hon blir mer bitchig i skolan. förstår du hur jag menar? <3

Svar: Förstår precis! Amazing idé! Tack!♥♥♥ #muchlove2you
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

amanda säger:

Oj det skulle stå Amanda inte anonym..hehe :D men kul att du tyckte om idéen. <3<3

Svar: Haha ;)♥ Gillar? I LOVE it! :D♥ 22 kommer förmidligen ikväll :)♥ Kram!
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

amanda säger:

haha.. Jag blir minst lika glad som du när jag ser att du "älskar" min idé :D <33 Jag älskar att läsa och kommentera noveller eftersom att dom som skriver novellerna blir så glada och sen så skriver vissa tillbaks och då blir jag så glad! xD dels för att jag gör andra glada och för att dom skriver gulliga kommentarer tillbaks men jag längtar tills ikväll då nästa kapitel kommer :)<3<3

föresten..jag skriver också noveller på min dator men har inte lagt ut dom på en blogg som jag har gjort men den har ingen design så jag undra om du kan hjälpa mig att hitta någon som kan fixa det gratis åt mig!? det skulle vara jätte snällt ;* <3

Svar: Har svarat på din fråga i ett inlägg, söta du :)♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ha säger:

Ursäkta hahahahaha måste bara rätta dig.. du har INTE 580 lalala läsare, lol. Sidvisningar är hur många gånger dem UNIKA (blåa strecket) varit inne på din blogg. Så du har ENDAST 157 läsare, inte det du sa. Sorry to break it for ya

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback