Inlägget är skrivet under kategorin © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

#Sneak Peak 29. I can't do anything

                    
''Berätta!!'' Skrek han. ''Jag vet inte!!'' Skrek jag tillbaka. Han tvekade inte en sekund innan han avlossade ett skott som träffade pappa rätt i bröstkorgen. Jag föll ner på knäna och hamnade i chock. Elijah och Reed steg förbi mig och lämnade huset.
''Pappa!'' Skrek jag och kravlade mig fram till honom. Han andades tungt och hans ögonlock höll på stängas. Mina tårar började rinna ner för mina kinder medans jag försökte hålla honom vid liv.
''Du får inte dö!'' Tjöt jag gråtandes. ''Jag älskar dig...'' Sa han tyst. Jag drog snabbt upp min mobil och skrev in 911 innan jag tryckte luren mot örat. Jag tittade in i hans ögon och kände hur detta bara var hopplöst. Han hann dö innan dem var framme.
''Få en ambulans till Dark Street 13! Det är akut!'' Grät jag och la sedan på. Jag skrev sedan in Justins nummer och tryckte luren mot örat. Justin kanske inte är till mycket hjälp men han kan nog åtminstonde göra något.
''Hej babe.'' Sa han muntert.
''J-Justin! Snälla kom!'' Grät jag och försökte stoppa blodet som sakta men säkert rann ur honom.
''Noel? Vad har hänt? Är du skadad?'' Han lät orolig. Jag snyftade till. ''Elijah... H-han... Sköt P-pappa.'' Stammade jag.
''Jag är på väg!'' Sa han snabbt och la på. 
''Pappa! Stannade med mig!'' Sa jag och slog lätt till honom på kinden så hans ögon flackade till.
''Du kommer... Klara dig bra... Utan mig...'' Sa han lik en viskning. ''Nej! Nej pappa! Lämna mig inte! Du är den ända jag har kvar!'' Tjöt jag. Jag kunde se hur hans ögon höll på stängas...
 
_________________________________________ 
 
Verkar det spännande? Lägger ut de imorgon då jag hinner skriva klart den ;)♥ Har börjat samarbeta med Daria från http://jbiebsstories.blogg.se/ ♥ Hjälpte henne att skriva hennes senaste kapitel och gjorde collaget till henne ;)♥ Kram på er babes!♥

Kommentarer
amanda säger:

OMG!! åt det lilla började jag gråta! hahah men jag LÄNGTAR tills hela kapitlet ❤❤

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://biebzznovell.blogg.se

amanda säger:

Dessutom har jag börjar med en ny novell! kan du gå in på min blogg och kolla om du tycker att jag ska fortsätta med den gamla eller den nya? skulle vara snällt :)❤❤

Svar: Självklart! ♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://biebzznovell.blogg.se

Maria :* säger:

OMG!! Kan inte vänta till nästa kapitel.Skriv den nunununu!!

KOMMENTAR SKRIVEN:

lina säger:

svar: jag gör ett tidsinställt inlägg til klockan 8 ikväll, går det bra? xx

Svar: Det går jätte bra! :D♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justindrewbieberstorys.blogg.se

lina säger:

och juste ja, du har ju högerklicksskydd så kan inte du skicka handlingen? kram

Svar: Jadå :)♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justindrewbieberstorys.blogg.se

Lina säger:

svar: min mejl krånglar så du får det här:

Det kommer såklart handla om en tjej, som heter Rue Adams och är 17-18 där någonstans. Hon bor i Stratford, Kanada. Hennes föräldrar bestämmer sig hastigt för att skilja sig efter att Rues pappa vart otrogen, men med vem? Rues mamma får ett jobb i L.A, så Rue och hennes, stora syster flyttar dit. Rue börjar på en ny skola, West Beverly(som i dont look back in anger) och träffar där skolans största badboy, Justin, men som i hennes ögon är någon annat än en badboy, men vad? Det får ni reda på om ni läser min nya novell: Trust is something you have to earn.

Svar: Tack tack! ^^♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justindrewbieberstorys.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback