Inlägget är skrivet under kategorin © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Answer

       
 
Haha... Älskar att göra er glada ;)♥ Jodå... Sjävklart kan jag det! Li är en tjej som gör grymt snygga designer gratis (om hon nu fortfarande gör gratis).
Sedan finns det en tjej som heter Mikaela. Det är hon som gjort alla mina designer. Hon är också grymt duktig. Men hon gör tyvärr inte gratis designer. De kostar mellan 20 och 75 kronor för olika designer. Men jag tycker helt klart det är värt pengarna! Henne rekomenderar jag starkt!
Och slutligen den sista. En tjej som jag säkert vet gör gratis designer. Om du vill beställa - gratis - från henne är det bäst du älskar Miley Cyrus. Cause... Hon gör bara designer med Miley. Annars är hon också duktigt! Tre olika alternativ Här:
Li's blogg: HÄR
Mikaela's: HÄR
 
Miley fanet's: HÄR
 
Hoppas detta hjälpte? Kram Kram!♥ Btw, när du börjat skriva/publicera novellen på din blogg får du gärna ge mig bloggadressen så kan jag kika in♥

Kommentarer
amanda säger:

Tack så mycket! och min novell handlar om justin och miley..vilket sammanträffande då! ;) men tack för hjälpen <3

Svar: Hahaha! Perfekt då ju! Det var så lite ;)♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maddo <3 säger:

Lika bra som alltid! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maddo <3 säger:

Haha oj skrev på inlägg, kommentaren är menad för kapitlet..
Tänk att jag aldrig läser ordentligt...
Hoppas kan förlåta lilla mig.. :S

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback