Inlägget är skrivet under kategorin ✓ DID 1: Devil In Disguise © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Viktigt!♥

Hej på er!♥ Jag har en viktig sak att säga. Jag tror att dem flesta vet detta, men... Det är strängt förbjudet att sno/copyera mina ideer/texter. Ni får självklart bli inspirerade av mina noveller, det gör mig sjukt glad! Eftersom jag själv läser andra noveller och inspireras av dem :)♥ Men att göra - typ - en kopia av mina noveller är inte riktigt lika roligt. Eftersom jag kommit på dem - novellerna - och lagt ner mycket tid på att få dem bra. Jag har copyright på sidan men jag vet att det hindrar inte andra från att skriva av. Så nu vet ni som inte visste det, det är strängt förbjudet att sno eller copyera mina noveller. Och jag hoppas ni respekterar det! 
Btw, jag skriver just nu på 39. Och jag lovar att det kommer ut ikväll! :D♥ Puss!!!

Kommentarer
D säger:

Hej! Det finns en tjej som är admin på en sida å hon ska skriva en novell. När jag läste prologen elr vad det kallas så var det exakt som din! Till och med namnet "DID" å "Summer", det e inte så att fett jag som skriver din novell men ändå blev jag lite arg. Hon som va admin hette iaf Isabella tror jag :/ inte så att jah e en skvallerbytta men.. #Nohate, btw JAG ÄLSKAR DIN NOVELL SÅ MYCKET!! Du är bäst

Svar: Haha, jag har både sätt och hört det. Men det har löst sig. Men tack ändå hjärtat! Awe, ni är bäst! Och tack så mycket! Älskar er!♥♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

OH THANK YOU! Älskar denna novellen du är så duktig på och skriva!! Much love!

Svar: Awe, tack sötnos!♥ Much love 2 you!
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback