Inlägget är skrivet under kategorin ✓ DID 1: Devil In Disguise © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Struggling with the chapter...♥

       
 
 
Jaou... Jag har skrivit en bit på 39. Men vet inte om jag hinner skriva klart den tills ikväll. Jag kom hem för en liten stund sedan. Har haft skolavslutning. Så skööööönt det ska bli med sommarlov! I alla fall... Så jag ska träffa (typ) släkten snart och under hela denna helgen ska jag och mina två bästisar träffas. Då tror jag ni förstår att jag inte kommer hinna skriva. Det kommer bli detsamma under nästa vecka. Jag ska iväg med samma tjejer till deras sommar stuga i ungefär 3 dagar. Sedan är det midsommar. Snacka om att jag kommer ha fullt upp hela veckan. Jag beklagar. Men jag kommer nog inte hinna uppdatera något under veckan. Hoppas ni förstår! Men nästa helg - tror jag inte planerat något då - kommer jag skriva för fullt! Under mitt sommarlov kommer jag nog inte göra så mycket. Så uppdateringen hoppa jag kommer vara på topp! Älskar er!♥ Puss :)♥
 
PS. Bilden är en sneak peak på kapitlet ;)♥
 
 

Kommentarer
Julia säger:

Såklart vi förstår! HA SÅ KUUL:)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Hanna säger:

Jag vill inte förstöra det roliga för dig men.. Jag tror tjejen som driver ourbieberstorys.blogg.se har kopierat din handling men ändrat lite för att det ska se ut som det är hennes egna idé..

Svar: Tack så mycket Hanna. Jag håller med dig. Man får ju gärna bli inspirerad av mina noveller men det är inte okej att sno mina idéer. Kram
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Wilma säger:

Hej! Wilma här från Ourbieberstorys,Ja jag blev inspirerad av din handling. Men jag kopierade den inte! Jag tar inte dina idéer om det e de du tror. Förlåt om du blev misstänkt över detta. Jag läser din novell och ja. Devil in desquise blev jag smått insp av. Så förlåt 100 gånger Natalie. Men om du tänker efter så är min novell inte ens lik din. Lite kanske. Men ytterst lite.

Svar: Hej Wilma. Åh vad kul att du läser min novell och att du har blivit inspirerad. Dock är det inte okej att du har tagit min idé, för det är precis det jag tycker. Mina noveller är baserade på mina EGNA idéer. Jag förlåter dig så länge du inte fortsätter ta mina idéer. Kram
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://ourbieberstorys.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback