Inlägget är skrivet under kategorin ✓ DID 1: Devil In Disguise © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Questions & Answers

 
Söta Tilde. Du får mig typ tårögd :')♥! Fatta hur glad jag blir när du och alla andra säger att ni älskar novellen! Jag spricker av glädje! Ja, novellen sluta snart. Men jag är inte helt säker på om det blir 42 kapitel. Jag hoppas och tror på att det blir mer än så. Och ja, självklart börjar jag på en ny när DID är slut! Den kommer vara lite anorlunda jämfört med dem andra jag skrivit. Annorludna på ett bra sätt, såklart.♥ Ni kommer få reda på handlingen när jag har drygt 1 - 2 kapitel kvar!♥ Kärlek till dig, Tilde!♥
 
 
 
 
Haha, gulle ^^. Tyvärr, novellen kommer så småning om ta slut. Jag vill själv inte det. Men jag börjar få slut på ideer. Vilket man behöver för att kunna bygga vidare på storien. Haha, sötnos! Visst skulle man kunnde fortsätta på novellen. Men det skulle bara bli fel eftersom all action redan hänt osv. Jag börjar på en ny novell sedan som jag skrev där upp.♥ Då hoppas jag - och tror - på att ni kommer gilla den andra som jag har på lager.♥ Btw, svar på din fråga: Nästa kommer förmodligen på onsdag då jag förmodligen har hunnit skriva klart kapitlet!♥ Kärlek till dig hjärtat!♥
 
 
Tack till er andra som kommenterar! Kärlek till er, alla mina underbara läsare! Ni betyder - skit - mycket för mig!♥
 

Kommentarer
swaggielicious säger:

Hej, jag vill fortfarande göra länkbytet. Kram! :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://swaggielicious.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback