Inlägget är skrivet under kategorin ✓ DID 1: Devil In Disguise © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Q&A + Suprise...♥

             
Awe! Vad gulligt! Aså fatta vad din - och alla andras - kommentarer gjort min dag!? Alla dem fina orden om hur bra den var. Åååååh! Spricker av glädje! Tack så jätte mycket! Jag hoppas på att alla stannar! :)♥
PUUUSS, massor av kärlek till dig underbara Agnes :')♥
 
 
             
 
ORDLÖS, SERIÖST! Jag är verklig dålig på att uttrycka mig om hur glaaaaad jag blir! Men TUUUUSEN tack Tilde!♥ Awe, föralltid :') Vad gulligt! Jag uppskattar var enda lilla mening du skriver. För det värmer verkligen att höra hur bra du tycker den är! Mitt självförtroende bara stiger :D♥ PUUUSS, kärlek till dig gulliga Tilde :')♥
 
 
            
 
Gulle!♥ Vad glad jag blir. Tack gumman, ni är grymma!♥ Svar på din fråga får du här under ↓↓↓↓
 
 
 
            
 
Tack så jätte mycket!♥ Well... Jag har en liten överraskning, till er alla. Jag blev faktiskt chockad att jag bestämmde detta, men... Många har skrivit att dem är osäkra om dem kommer gilla den nya - Two Worlds One Reality - novellen och osäkra om dem kommer stanna eller lämna bloggen. Jag tvivlar inte på att den kommer vara allt för kompliserad som vissa av er tycker den verkar - handlinge -. Och jag tvivlar inte på att jag kommer ångra mig då jag väl börjat skriva på den men... För två dagar sedan - wow detta blir värsta bibeln... Men whatever - var jag lite osäker på hur jag skulle avsluta novellen. Men när jag väl bestämmt mig så poppade det fram en massa ideer om en fortsättning på DID. Ja, SUPRISE! JAG KOMMER SKRIVA EN DEL 2! Jag är helt hyper här! Har en massa ideer om hur den ska spinna vidare! Hoppas ni blev glada. Och för er - få - som kanske såg fram emot TWOR. Jag hoppas/tror jag kommer skriva på den efter 2:an. Men just nu sitter jag och planerar för del två. Har även ett - vad jag tycker - perfekt namn för den: Dark Night Rises.
Så vad man kan säga heter självaste serien - eller vad man nu säger - Devil In Disguise, men dem olika delarna har egna namn. Som i Twilight, om ni förstår vad jag menar?♥
 
Till något annat nu... Jag har som sagt betsällt en ny design av grymt duktiga Mikaela! Men står fortfarande i kö. Jag vet fortfarande inte hur lång tid det kommer ta tills jag får den. Men eftersom det är en fortsättning på DID, med samma ''skådisar/personer'' så tänkte jag att det inte är panik att få designen (det handlar ju om Justin och Summer som är på headern) så jag lägger upp handling och kapitel 1 så fort jag kan :)♥ Hoppas ni blev glada av den lilla överraskningen!♥ Tack för alla UNDERBARA kommentarer jag fått idag. Kärlek till alla mina underbara läsare!♥
 
 

Kommentarer
Anonym säger:

Omg det finns inga ord som kan beskriva hur mycket jag älskar dig och ditt sätt att skriva, du har verkligen talang

Svar: Sötnos!♥ Älskar dig också ^^ Awe, tack så mycket!♥ Kramiiis♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celebnovell säger:

Detta gjorde verkligen min kväll. Visst jag längtade till TWOR men detta är typ bara WOW. ^^

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://Celebnovell.blogg.se

Jessica säger:

Shit va glad jag blev när jag läste att det ska komma en två!!!! Blev faktiskt lite besviken på slutet, men sen när jag läste att det ska komma en till blev jag hyper glad!
Hoppas aldrig att du kommer sluta skriva för att du är bäst

KOMMENTAR SKRIVEN:

Tilde säger:

JAJAJAAJAJAJAJAJAJJAJAJAJAJJAJAJ GJORDE MIN KVÄLL TACKTACKTACK LÄNGTAR SOM JAG VET INTE VAD TILL DEL 2 MITT LIV ÄR RÄDDAT

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justinbdrew.blogg.se

Emliy säger:

Jaa, vad bra att det kommer en fortätting!! En fråga bara, Hur mycket kostar det att beställa en design av Mikaela?

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

Emily säger:

Älskar din blogg! vill du kanske göra länkbyte? Svara i så fall på min blogg :) <3

Svar: Awe♥ Om du skickar din statistik till mig så kan vi även prata om det där :)♥ [email protected]
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

Anonym säger:

OMG YES! Kan inte andas haha i love it!! Seriöst älskar denna novellen så jävla mycket! Och att det kommer en del två är ju omg helt omg haha kan inte skriva haha älskar novellen för mycket, tack för att du gör ett jävla bra jobb!!!

Svar: Haha, gulle!♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emily säger:

Hur ska jag skicka min statistik? <3

Svar: Haha, det är bara att skriva hur många unika du har :)♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

Agnes säger:

JAAAAAA! En del 2, vill veta meeer om vad som händer med dem!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justinbdrew.blogg.se

Emily säger:

Jag har mellen 60-80 besökare varje dag, och 100-200 sidvisningar <3

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback