Inlägget är skrivet under kategorin Länkbyten © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Länkbyte med JuustAnordinaryGiirl

 
I WILL CATCH YOU IF YOU FALL, TRUST ME:
Penelope Hawkin, men du kan kalla henne Penny, 16 år gammal, flyttar från Winnipeg till Stratford när hennes far får ett bättre jobberbjudande och när ett sådant erbjudande hamnar framför näsan på dig tackar du inte nej. Särskilt inte när Pennys mamma endast jobbar deltid för att ta hand om hennes sjuka bror Jesse, diagnoserad med obotlig leukemi. Tillsammans med flytten dra det till sig hemligheter från hennes fars förflutna och Penny står plötsligt framför en chockerande nyhet som skakar om hela hennes liv. Vad är det? Läs och ta reda på det. 
 
Ps. Nästa kapitel kommer ut ikväll!♥ Stay Tuned!♥
 

Kommentarer
Speak Through Words säger:

Hej! Att du har hört det här över en miljon gånger skulle inte förvåna mig då jag inte är den enda som älskar ditt skriande, men som en jobbig jävel vill jag ändå försöka: gör du länkbyten? I sådana fall hade jag otroligt gärna vilja göra det, i menyn eller inlägg, mig spelar det ingen roll! Men om inte, gör det inget, älskar dig och din blogg ialf xx

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://speakthroughwords.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback