Inlägget är skrivet under kategorin ✓ DID 2: Dark Night Rises © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Your decision

Hola amigos!♥ För er som inte har instagram, men antar att dem flesta har det, så skriver jag det även här ;)♥ 
Som ni redan vet ska jag iväg i vecka, vilket innebär att jag inte kommer hinna skriva så mycket, kanske inget alls. Så jag kommer göra tidsinställda kapitel istället... 2 stycken, under en hel vecka. Då tänkte jag att ni kunde få bestämma vilka dagar dem skulle tidsinställas :D♥ Va nu inte ivriga med att få dem så ni typ inte bestämmer idag och imorgon. Det räcker inte långt, eller hur? För det är meningen att ni ska klara er på dem (två) under veckan. Tänk innan ni bestämmer dagar osv, okej? Om jag hinner skriver jag ännu ett kapitel, alltså blir det 3 stycken i veckan. Men då lägger jag ut den som en liten suprise i så fall :)♥ Blir det bra?
                                                           Btw, dem kommande kapitlerna ↓↓↓
                                                        
Puss & Kram ♥
Kommentera era beslut ↓↓↓↓
 
 

Kommentarer
Rebecka säger:

jag tycker typ att du borde lägga ut de på tisdag och fredag, för att då får man ett kapitel i början av veckan och ett mot slutet och sen så är det typ en halv vecka emellan kapitlerna

Svar: Låter toppen!♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Nattis säger:

Du jag e så ivrig så jag typ vill ha en imorgon och en utöver imorgon 😂 nej men helst så men de skulle vara lite tomt efter de två så antagligen en på måndag och sedan em på onsdagen

Svar: Låter bra, sen om jag hinner med att skriva en tredje blir det kanske ett på fredag ;)♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

JEN..<3 säger:

onsdag och fredag

Svar: Great ^^♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justinblogg.blogg.se

Becca säger:

Typ på tisdag och fredag, skulle nog bli bra. Då får vi som sagt ett i början av veckan och sen ett i slutet på veckan.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Jessica säger:

Jag tycker ett på tisdag och ett på fredag

KOMMENTAR SKRIVEN:

Emelie säger:

Tisdag och fredag :)

Svar: Haha, antar att det blir dem dagarna :'D♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Thilda säger:

Tisdag och fredag eller onsdag och fredag! :D <3

KOMMENTAR SKRIVEN:

Ella!<3 säger:

Tisdag och fredag?💞

KOMMENTAR SKRIVEN:

en ny läsare vid namn sara <3 säger:

typ ons o fredag kanske! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Maria :* säger:

Tisdag och fredag? För mig spelar det faktiskt ingen roll vilken dag kapitlen kommer, bara jag läser de :)

Svar: Haha gulligt :')♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN:

Wilma säger:

Tisdag o fredag eller onsdag och fredag :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Celebnovell säger:

OMG DU LÄSER MIN NOVELL. Håller på att fangirla för fullt. xD ♥ Självklart kan vi förnya länkbytet. Gör du först så gör jag efteråt? HERREGUD JAG DARRAR DU LÄSER MIN NOVELL :') ♥

Svar: Så sööööt!♥ Haha, klart jag gör och jag älskar den xD Det blir toppen, gör så fort jag kan. Aså hur gullig får man vara?!♥ :')
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://celebnovell.blogg.se

Sandra säger:

Typ tisdag och fredag kanske? :)

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://justinsmexybieber.blogg.se




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback