Inlägget är skrivet under kategorin ✓ DID 2: Dark Night Rises © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Understand You ♥

           
            
Förstår dig, Maria. Och jag tror det är många som känner så.♥ Även jag som själv läser många noveller känner detsamma. Så att kommentera gör jag ju inte på varenda deras kapitel, eller, jag gjorde inte det, tills jag själv började blogga och insåg då hur mycket varje kommentar betyder :)♥ Det är en av anledningarna till att jag började med dem små frågorna jag kommer ställa på varenda kapitel jag publicerar fram över. För att först och främst lära känna mina underbara läsare och sedan för att underlätta för er att kommentera :)♥ Hoppas det underlättar. Tack sötnos! Och ja, även om man bara skriver ''bra'' så betyder det mycket. Mer än vad ni anar :)♥ 
Många kramar till dig, Maria ♥
 

Kommentarer
josefin säger:

känner det också varje gång, det är ju lönlöst, så tycker det är onödigt att skriva "grymt" eller något liknande hela tiden, för att skrivaren får ju samma ord hela tiden. DEt fastnar elelr hur man ska säga.

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Jag såg trailern nyss. I know jag e sen men ända.... Den var sjukt bra!!! Men en sak hon som pratar i bakgrunden passar inte in i din trailer men har du tagit ljudet från en annan novel eller?

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Hej jag bara undrar varför du inte skriver om sex scener... Och förresten denna novellen e fucking grym

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback