Inlägget är skrivet under kategorin Talking to you guys © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Sneak Peak - 7

''Okej, jag har tänkt att... Vi kan titta på en massa filmer, tills vi somnar. Vilket jag verkligen inte kommer göra på timmar.'' Flinade hon. Jag skrattade hest innan jag följde med henne in till köket. På den bruna köks ön stod två bunkar med Ben & Jerry och en chocklad kaka på ett vitt stort fat, det var de som doftade så gott. Jag slickade mig om läpparna innan jag sedan vände min blick mot vardagsrummet som stod iordning. Jag hade aldrig varit inne i huset. Bara utanför då jag lämnat henne en gång. Det var väldigt fint. Kritvita väggar med några få tavlor hängandes på väggarna och en stor dubbel säng en bit bort som var snyggt bäddad med ljusa sängkläder.
''Det blir toppen'' Svarade jag efter ett tag. Vi tog med oss allt från köket till vardagsrummet som stod några meter bort. Vi dukade fram det på glas bordet och lutade oss tillbaks i soffan bekvämt. Hon drog fram några filmer som vi kunde välja mellan.
''Okej... This is 40, The Call, Taken eller Safe Heaven?'' Hon höll fram fyra fodraler framför mitt ansikte och väntade på svar. Helt klart lätt beslut.
''Den sista'' Jag pekade på omslaget med ett par som kysstes. Romantiskt, perfekt. Fan, nej! Bort med känslorna, Justin! Vänner, bara vänner. Hon stoppade in skivan i dvd spelaren och satte sig sedan jämte mig med ett leende. Väldigt nära. Filmen började med att en kvinna sprang, alldeles blodig och rädd, in till en kvinnas hus... Plötsligt bankade det hårt på dörren. Summer som låg lutad mot mig ryckte smått till innan hon vände sin lite oroliga blick mot mig... Fan.
 
 
Dam dam daaaaam!!! Well guys, som jag sagt innan kommer kapitlet bli försenat. Så, ni som frågat vet nu :)♥ Men tänkte ändå att jag kunde ge er en sneak peak på kapitel 7 då jag bara skrivet hälften. Men imorgon kan jag nog lova att den kommer ut - eftersom jag ska iväg idag - massor av kramar till er babes!!♥

Kommentarer
Emelie säger:

Omg låter as bra, längtar ! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Lmssy säger:

Gud längtar!

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://lmssy.blogg.se

amanda säger:

Hej. Jag försökte komma in på din förra novell "devil in disguise" men när jag skulle trycka på "tidigare inlägg" som brukar finnas på allas bloggar för att läsa tidigare inlägg så hittade jag inte den "knappen" på din blogg.. såå är det bara jag eller har du råkat ta bort den funktionen? För utan den knappen så kan man inte läsa hela din novell :(

Svar: Haha jodå, det går. Har sagt det några gånger men säger det gärna igen... Vid sidan om finns det en flik som heter ''Arkiv'', under finns det dom olika månaderna, från 01 till 07. Klicka på 04 så kommer du till dem första kapitlerna av Devil In Diguise. Hoppas det var till hjälp ^^ Kramiiis♥♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://liindstrand.blogg.se

Thilda säger:

längtar!:D

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback