Inlägget är skrivet under kategorin Länkbyten © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Länkbyte med SpeakThroughWords

 
High school. Du minns väl High School? Det gör vi alla, det är den tid då man går igenom denna svåra identitets kris, finnar, puberteten. Men så perfekt som du var redan då, behövde du väl inte bekymrade dig om sådant. Du hade ju allt. Du hade dina vänner, polare, bröder. Dom var ju alltid där och backade upp dig. Antagligen den ända anledningen ingen mobbade dig för att du var så kort. För det var du. Kort och dryg. Alla trånade efter att få din uppmärksamhet, jag fick den gratis. Du stirrade alltid på mig, du minns mig nog inte nu. Men tänk efter. Tjejen med det korta bruna håret, och dem gröna ögonen. Tjejen som alltid grät, tjejen som troligtvis drog till sig din blick för att hon nästan rullade fram i korridoren. Men du skulle inte bara stirra och låta mig vara, som alla andra. Nej, du passade även på att håna mig så hårt, att du lika gärna kunde ha stått bredvid mig och slagit mig med dina knutna nävar. Självförtroende var en av de många saker jag saknade, men du fick mig alltid att må så illa varje gång jag var tvungen att kliva upp på morgonen, äta frukost och gå mot skolan. Dessutom var du tvungen att håna mig när jag senare var tvungen att få i mig lite mat. För, du vet, oftast så mådde jag så illa att jag spydde upp den lilla frukosten jag fått i mig. Min släkt har den så kallade migränen av högsta grad, som jag fick ärva. Alvedon, Ipren och andra sådana produkter hade slutat värka på mig eftersom min kropp slutat att reagera positivt på dem. Jag var alltid stressad och uppvarad, jag åt mycket, för mycket, antagligen. Senaste gången jag såg mig själv i spegeln, det minnet är för suddigt för att jag ens ska minnas det... 
 

Det var en liten del av det första kapitlet av: When The Warrior Fall. Aså gud, fattar ni hur grym denna novellen är? Välskriven, välskött, amazing design. Den har precis allt! Och tjejen som skriver denna novellen är grym på det hon gör får mig att lätt leva mig in i den hur lätt som helst, så nu måste ni verkligen gå in och läsa den. Jag lovar er, ni kommer inte ångra er. Klicka på bilden för att komma till hennes blogg :)♥
 
Ska försöka få ut nästa kapitel ikväll, om jag hinner skriva klart den. Annars blir det inte förräns på måndag tror jag, då jag ska till Liseberg imorgon med min bästa kompis.♥ Anyway, så mår jag en aning bättre nu, då jag igår fått reda på att en i min familj dött, så har jag varit deppig osv. Men jag har tagit mig samma nu, det är ju en del av livet, man föds och dör. Aja, ville bara få det sagt ifall ni undrar varför kapitlerna kanske inte kommer ut i tid. Älskar er, tack för alla underbara kommentarer, har tyvärr inte hunnit svara på alla, men ska sätta mig ner och göra det nu! Fortsätt så!♥ Puss & kram!♥
 

Kommentarer
Anonym säger:

När kommer nästa kapitel??

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback