Inlägget är skrivet under kategorin ✓ Recaps © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

SneakPeak - 30

’’Tänker du på Justin igen?’’ Frågade han näst intill orolig. Jag var tvungen att berätta, han hade berättat om hans tuffa liv hemma hos sig, att hans mamma hade börjat dricka igen eftersom hans pappa hade gått bort för ett halvår. Hon hade ännu inte kommit över honom. Vilket gjorde det svårt för båda. Så, det minsta jag kunde göra var att berätta mina små problem - om man jämförde med hans - om Justin.

’’Nej… Kanske… Jo, ja. Han vill bara inte försvinna ur mina tankar! Allting påminner om honom, helvete vad allting ska vara så svårt!’’ Suckade jag och ställde mig suckandes upp. Jag korsade irriterat armarna framför bröstet och försökte tvinga honom ur mitt huvud.

’’Behöver du ha en kram?’’ Ställde han sig upp och försökte möta min blick. Jag slog långsamt ner blicken i marken och lät mina korsade armar att falla raklånga ner mot mina knä. Jag nickade långsamt och gled med blicken upp till hans ögon.

’’Ja, jag behöver en kram.’’ Viskade jag hest. När den meningen var sagd slog han armarna om min lilla kropp och fick hela mig alldeles varm och fylld av kärlek, det var precis vad jag behövde just nu.


Kommentarer
Issa säger:

Nej jag vill ha Justin och holly😍Jolly 4-ever

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym säger:

Drama!!!!! JA! När kommer den?
Ikväll?

KOMMENTAR SKRIVEN:

annym säger:

¨ååggggggg längatr när kommer det? idag eller`?

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback