Inlägget är skrivet under kategorin ✓ Recaps © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Sneak Peak 36

’’Holly, jag vill att du gör mig en tjänst.’’ Sa han och struntade i att svara på min fråga. Jag nickade långsamt.

’’Jag vill att du stannar med killarna. Jag vill att du bär det halsbandet hela tiden. Och jag vill att du glömmer mig.’’ Sa han och drog en hårslinga bakom mitt öra.

’’Va? Jag kan inte bara… Glömma dig, fattar du väl!’’ Puttade jag undan honom och började ångestfullt gå fram och tillbaks. Han kom hit och vill sedan att jag skulle glömma honom? Efter allt som hänt, efter allt vi gått igenom, så vill han att jag fucking ska glömma honom!?

’’Holly… Snälla lyssna på mig, det är farligt för dig att vara med mig. Det finns folk, som är ute efter oss.’’ Försökte han lugna ner mig.

 

36 publiceras imorgon - 24 dec - kl 00:01 :)


Kommentarer
Ylva säger:

LÄNGTAR

KOMMENTAR SKRIVEN:

Thea säger:

KOMMER SITTA UPPE OC VÄNTA haha ;D

KOMMENTAR SKRIVEN:

Smilingbieber säger:

neeeeeeeej!!!!

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback