Inlägget är skrivet under kategorin ✓ Recaps © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Sneak Peak 30 - He makes me smile

 
precis när jag passerat hallen hörde jag hur det knackade, vilket fick mig att stanna. Jag backade tillbaks några steg innan jag slöt handen runt handtaget. Jag möttes av ett leende och ett par vackra blåa ögon.

’’Daniel? Vad… Vad gör du här?’’ Sa jag chockat och höjde på ögonbrynen. ’’Jag märkte att dina syskon åkte utan dig, ska du med?’’ Log han.

’’Ehm, jag ska inte till skolan idag.’’ Drog jag osäkert en slinga bakom örat. ’’Varför inte?’’ Rynkade han pannan.

’’Privata skäl.’’ Mumlade jag med blicken riktad mot marken. ’’Så… Får jag göra dig sällskap?’’ Spred sig ett vänligt leende på hans läppar. Jag log mjukt och öppnade dörren helt, i en gest att han fick komma in.


Kommentarer
Anonym säger:

omg!! läääääängtar!!! :)

KOMMENTAR SKRIVEN:

Jennifer säger:

Precis hittat din blogg och är redan fast.
Sjukt bra du är på att skriva!

Svar: Nawe, vad söt du är gumman! Tack så mycket! :')❤️
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://myybeebs.blogg.se

ylva säger:

när kommer nästaaaaaaaaa ? :D
LÄNGAR SÖNDERRRRR seriöst :D <3

KOMMENTAR SKRIVEN:




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback