Inlägget är skrivet under kategorin Länkbyten © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Länkbyte fantasybieber.blogg.se

Mitt namn är egentligen Lexi, Lexi Colorado, jag går under namnet Kimberly Jones, det är mitt undertäckningsnamn i fall det skulle behövas. Jag är 19 år och är halv colombian, du förstår min pappa var colombian som resten av hans släckt men dem dog samma sak som han. En tsunami på Thailand då var jag bara 10 år då skulle jag fylla 11 om nästan 10 dagar efter julafton. Jag är ingen vanlig tonåring jag vet faktiskt inte hur man är egentligen är en vanlig tonåring för när jag var 13 började min träning för att bli en skyddsängel genom min pappas kontakter och hans öde över mig började jag tränas för att skydda folk och jag fick mitt första uppdrag av min så kallade chef. En skyddsängel är inte klar sin träning tills den fyller 19 år då har den rätt att skydda sin person för Aloz det onda som försöker allt det kan för att knäcka ens person och skyddsängeln och denna person var inte mindre än... Justin Bieber. Kommer Lexi klara uppdraget att förgöra Aloz och samtidigt hålla Justin skyddad? Läs vidare för att veta hur det går på The Guardian Angel from Above.
                                       ____________________________________________
 
Det var var lite om novellen The Guardian Angel From Above. Det lilla jag läst från hennes novell var jätte bra! Handlingen värkar spännande och jag kan värkligen rekomendera denna bloggen! Blir ni inte lite sugna att läsa den? [Klicka på bilden för att komma till bloggen] 
 
PS. Nästa kapitel kommer kanske ut ikväll... Får se om jag hinner skirva klart den!
Puss&Kram ♥
 
 

Kommentarer



- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback