Inlägget är skrivet under kategorin © BIEBSTOORY.BLOGG.SE

Believe Tour

Åh Gud... Jag har fått se min dröm prins. Den underbaraste killen som finns! Han var mycket snyggare och underbara live än att titta på en liten mobil skärm. Mitt hjärta slog i 180 och jag kunde inte förstå att det verkligen hände. Att jag såg honom. Att jag var i samma land, samma stad och andades samma luft som honom. Jag kan fortfarande inte förstå att detta hänt. Bara jag tänker på vad jag fått uppleva igår får mig tårögd. Jag kunde inte fått bättre platser! [hade sittplatser A sektion plats 30] Jag såg en massa tjejer som svimmade och skadade sig i Damond VIP och GC. Jag som velat ha dem biljetterna men nu mer är glad att jag inte fick det. Det var hemskt att se. Men resten var som att vandra på moln. Jag kan inte beskriva hur underbart allt var! Det var bara så perfekt. Och känslan man fick när det kändes som om man fick ögonkontakt med honom... Tårögd. 10% att han såg mig... Maybe... Att han vet att jag finns. I exist Bieber. And I'm always gonna be a Belieber... Always.

Ps. Till er som inte fick tag på biljetter... Det är inte sista gången han har konsert. Jag lovar er att någon dag kommer ni se Justin stå på scen och sjunga. Gör som Justin lärt oss alla... NEVER SAY NEVER & BELIEVE.

Btw, vad tycks om designen? Själv tycker jag den är grymt snygg! Mikaela gjorde ett grymt jobb som vanligt! Så... Just nu sitter jag på tåget hem. Hejdå Stockholm :(


Kommentarer
Nikki säger:

Åååh äntligen kan jag kommentera försökte alltid på förra designen men de gick inte komma in men nu äntligen hoppas du hade det bäst på konserten dock fick inte jag chansen att gå men never say never en dag :) design var skit snygg

KOMMENTAR SKRIVEN:

Anonym chey ♥ säger:

Åhh! Det var så fantastisk, jag grät aldrig men var depp hela dagen idag! x'c Jag är nästan säker på att Justin faktiskt såg mig,hade som sagt parkett ståplats och när han åkte upp på den där plattformen hade många händerna bara vanligt i luften men jag formade ett hjärta med händerna och under någon sekund tror jag att jag fick ögonkontakt med honom!

Svar: Jag var oxå jätte deppig idag! Det ända man tänkte på var Justin... Och om man skulle få se honom igen. Haha, jag var också säker på att han såg mig. Men man vet aldrig... Han kanske faktiskt gjorde det? Ståplats? Golden Circle ;)? Damond? Kram!♥
Handling

KOMMENTAR SKRIVEN: HEMSIDA: http://julietteponypie.blogg.se/




- Skriv ditt namn här:

- Skriv din e-post:

- Skriv din url här:

- Skriv din kommentar:

Komma ihåg dig?



Trackback